olisin halunnu olla miehen tilalla....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
mies sairaalassa leikkauksessa, huomenna kotiutuu. Kävin taas tänään katsomassa, oli väsyneen ja kipeen olonen. olisin mieluusti itse ollu siinä miehen tilalla sairastamassa.

en ole tottunu et mies sairastaa, minä olen ollu se joka on tässä 1,5v aikana ollu jatkuvasti sairaana. 2x leikattu, kasvo halvaus, borrelioosi jne.... jollain kummallisella tavalla nautin siitä saamastani huomiosta jonka saan kun sairastan. siis huomion mikä tulee sairaalassa, hoitajilta ym. ja tietysti miehen huomio. mietin taas et minkä syyn takia seuraavaks joutusin sairaalaan... kaipaan sitä huolehtimista ja hössötystä mikä siellä on. Kuulostaa todella oudolta, mutta nautin siitä.....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
itse olen ollu kyllä ihan oikeiden sairauksien takia sairaalassa/lääkärillä. eli en ole itse vaivojani keksiny

niin varmaan joo...tai sit oot rajalla...sit alat keksiä sairauksia ja luulet että oot sairas. :|

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
itse olen ollu kyllä ihan oikeiden sairauksien takia sairaalassa/lääkärillä. eli en ole itse vaivojani keksiny

niin varmaan joo...tai sit oot rajalla...sit alat keksiä sairauksia ja luulet että oot sairas. :|

Näimpä, ja kun sairaudet loppuu niin sit niitä pitää alkaa keksimään. Siis tätä mun sinnikästä kaveria on turhaan leikeltykkin...
:o . Tosin ei leikata enää. :whistle:

kasvohalvausta, umpisuolentulehdusta, olkapää vammaa jne vaikee kuvitella... ne kyl huomaa kuvittelemattakin

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:

Näimpä, ja kun sairaudet loppuu niin sit niitä pitää alkaa keksimään. Siis tätä mun sinnikästä kaveria on turhaan leikeltykkin...

mulla on kans yks tuttu..ei oo mitään sairaksia mitä sillä ei oo ollu. sit ku ideat loppui niin keksi itelleen semmosen mihin ei löydy parannuskeinoo. sen sairauden aallolla se nyt ratsastaa loppuelämän. |O

muuten ihan jees mutta ku ei voi puhua mistään muusta. hei haloo..ei vaan jaksa enää.... :headwall: :headwall:

kasvohalvausta, umpisuolentulehdusta, olkapää vammaa jne vaikee kuvitella... ne kyl huomaa kuvittelemattakin

onko niin kauheeta olla terve???? mieti niitä jotka oikeesti pahasti sairaita...ne ei varmaan haluu sitä huomiota. homma sitä jollain muulla tapaa... :hug: älä ala toivoo sairauksia...oikeesti. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:

mulla on kans yks tuttu..ei oo mitään sairaksia mitä sillä ei oo ollu. sit ku ideat loppui niin keksi itelleen semmosen mihin ei löydy parannuskeinoo. sen sairauden aallolla se nyt ratsastaa loppuelämän. |O

muuten ihan jees mutta ku ei voi puhua mistään muusta. hei haloo..ei vaan jaksa enää.... :headwall: :headwall:

Hmm..tunnetaankohan me sama henkilö. Ihan saman kaavan mukaan tällä on mennynnä.. Nyt sit juoksee nois yliopistollisissa sairaalaloissa (meidän kaupungis ei ole omaa), lääkäreistä puhuu nimillä esim. kävin taas pekan luona, tai että liisa sano sitä ja tätä.. Mä en jaksa.. Olen pistämäs välei poikki.

kauheintahan näissä tapauksissa on se että kaverit ja muut huomaa kun ei enää oo normaalia. että sairauden avulla hommataan huomiota. hoitajat ja lääkärit passaa koska se on niitten duuni. elikkä pakko tutkia jne.

siinä vaiheessa kun tälle henkilölle oikeesti tulee joku sairaus niin kaverit ja sukulaiset ei enä ota sitä vakavasti. sympatiaa ei hirveesti heru..usko vaan. on tosi hankalaa olla tekemisissä semmosen kaa. |O maailma vaan pyörii sen sairaan ihmisen ympärillä. terapiaa ne tarvii...ja todellakin huomiota jollain muulla tapaa.

Yhteistyössä