Olisinko voinut olla raskaana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annu-mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Annu-mamma

Uusi jäsen
21.02.2014
18
0
1
Omaan aika runsaat menkat ja tammikuussa menkat olivat 3 päivän rusertavaa tuhrua. En testannut silloin ja välillä olo oli kuin olisin ollut raskaana. Ajattelin kuitenkin tehdä testin vasta, jos uudet menkat ei ala.

No Viime viikolla sitten tuli taas sellaista tuhrua kahden päivän ajan ja sitten kahden päivän tauko. Tauon jälkeen tulva räjähti ja siteet ja tamppoonit eivät riittaneet edes. kahden päivän aikana tuota tulvaa kesti. No sitten eilen taas oli ihan "kuiva" päivä. Tänään alkoi taas uusi tulva. Aloin sitten miettimään, että olisinko sittenkin ollut raskaana. Onko keskenmeno nyt sitten käynnissä. Voiko testit vielä näyttää plussaa, jos olisin ollut raskaana? Jotenkin haluaisin vaan varmuuden asialle.

Lisäyksenä vielä, että minulla on rinnat kipeänä ja lämmöt edelleen koholla(normaalisti laskee heti menkkojen alettua). Mitään suurempia menkkakipuja ei ole ollut vaikka normaalisti kärsin niistäkin ja joudun syömään särkylääkettä.

Jos menkat ovat viivästyneet, eivät ole kunnolla päässeet käyntiin niin tulva voi johtua ihan siitäkin.
Testistä en osaa sanoa, voihan sen tehdä jos haluaa varmistusta.

Oman mielenrauhan vuoksi testasin tänään CB digillä ja sen mukaan en ole/ole ollut raskaana. Pahinta vaan on se, että pieni vauvakuume iski. Ja oloa ei helpannut erään tutun vauvauutiset. Tuli jotenkin kaihoisa olo. Olen ajatellut pitkään lapsiluvun olevan täynnä, mutta nyt ...mitäpä jos vielä yksi? No se keskustellaan sitten miehen kanssa, mutta tuskimpa suostuu. Tuntuu olevan helpottunut testin tuloksesta.

Viimeksi muokattu:
Tulen kai hulluksi. Jumalattoman tulvan jälkeen ja negatestin jälkeen minusta SILTI tuntuu että olisin raskaana. Menin jopa katsomaan kokemuksia tuosta digistä. No piti kai mun sitten purkaa se. Siellä oli kaksi viivaa toisessa liuskassa ja toisessa yksi. No eihän noita voi enään tulkita. Toinen tissi edelleen arka ja palelen. Tuosta kuopuksestahan minulla ei ollut muita oireita kuin toinen rinta kipeänä ja vahva tunne. Kaikkea se ihmismieli tekee.

Yhteistyössä