K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin kun et osaa juna-aikatauluja lukea etkä jaksa edes ulos lenkille vaan pitää osamaksulla tilailla juoksumattoja kotiin
Öö, mihkä minä junaa tarvisin, jossei ole mitään asiaa Helsinkiin vaikka. Työmatka on 1,5 km ja mökille meen omalla autolla. Ja älä huoli, kyllä lenkkeilen ulkona myöskin, vaikka ärsyttävää se kylmällä on pukea monta kerrosta päälle.

Turha selitellä.
No ihan tosiasioita puhun ja sit tietty bussilla kuljen, jos tulee tonne naapurikaupunkiin asioita. Mökillä on kyllä kuntopyörä, mutta sinne sai jäädä ku kotona oli enemmän vaatetelineenä kuin käytössä. En muista minkään juna-aikataulujen lukemisessa ongelmia, muutoin oon voinu valittaa siis jostain keikan aikataulusta, jos on pitänyt ehtiä johkin tiettyyn junaan.

No ihan tosiasioita puhun ja sit tietty bussilla kuljen, jos tulee tonne naapurikaupunkiin asioita. Mökillä on kyllä kuntopyörä, mutta sinne sai jäädä ku kotona oli enemmän vaatetelineenä kuin käytössä. En muista minkään juna-aikataulujen lukemisessa ongelmia, muutoin oon voinu valittaa siis jostain keikan aikataulusta, jos on pitänyt ehtiä johkin tiettyyn junaan.
Ainahan sulla on junaongelmia.

Yhteistyössä