Olisinkohan raskaana... oliko teillä näitä oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Menkat on vasta päivän-pari myöhässä mutta.....

Muutama viikko sitten molempiin poskiin alkoi ilmestyä isoja näppyjä, ihan kuin yhdessä yössä :O ei ole ennen ollut näin pahaa lähellekkään.

Yleensä ennen menkkoja on viikon ajan rinnat kipeät, nyt ei mitään.

Alkoi flunssa, mutta ilman kurkkukipua tai särkyä (ei kuumetta) - mitkä mun flunssaan on AINA ennen kuuluneet.

Maha on ollut jo pitempään sekaisin ja löysällä. Ei kumminkaan okseta.

Hurja väsymys. Olen jopa ottanut päiväunia... joita otin viimeksi 5- vuotiaana.

Tiedän, ei kukaan voi antaa mitään vastausta mutta olisi kiva kuulla onko muilla ollut tälläisiä oireita ennen plussausta.

Mulla tuli ihan ensimmäisenä rinnat todella kipeiksi, siis niin että liivitkin teki kipeää ja paita tuntui hankaavan jos ei ollut liivejä.

Noita sun luettelemia oireita ei mulla ollut.

Mulla on varmoja merkkejä ollut aina nenän tukkoisuus aamuisin, repäisykivut aivastaessa, tuhoton väsymys ja jatkuva pissahätä. Rinnat myös olleet myös silleen jännästi kipeät. Lievä pahoinvointi/etominen on myös alkanut jo aina ennen kuin menkat myöhässä.

Mulla oli vuosi sitten, kun aloin meidän esikoista odottamaan, juuri tuota kamalaa väsymystä, yöunet saattoivat olla 15tuntisia plus päiväunet päälle. Minulla tuli sinä päivänä, kun menkkojen oli määrä alkaa niin niukkaa vuotoa, oletin ihan et menkat alkoi mutta verinen vuoto kesti vain yhden illan ja seuraavan viikon tuli pieniä määriä ruskeaa tuhruvuotoa.
Plussaamisen jälkeen alkoi jatkuvat pissahädät, jotkut hajut teki pahaa, väsymys niinkuin jo mainitsinkin ja rinnat oli TODELLA kosketusarat! Mullaki oli alkuraskaudessa kova flunssa..

Mulla oli kauheat "raskausoireet" joka kuukausi ennen menkkoja,jopa pahoinvointia,kun yritettiin raskautta. Mut menkat sieltä aina tuli. Mut ennen plussaa ei ollutkaa sitte yhtään mitää suurempia oireita,mielialavaihteluja joo ja rinnat vähän arat,mut niitä mulla on aina. Että mulla se oireiden puuttuminen oli merkki raskaudesta :D

Yhteistyössä