olisipa tuo mies joskus kotona.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pontus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pontus

Vieras
Kun ei ole nykyisin kotona lainkaan, tai jos on niin soittelee kokoajan kavereilleen et tuutko kahville tai voisko mies sinne mennä kahvittelemaan. vastaa kyllä puhelimeen jos soitan, ja syytä vastatakkin kun synnytys lähenee. mutten viitsi jatkuvasti soitella kun ei oo oikein asiaa ja vaikka toinen on ihan ystävällinen niin eipä sitä ainakaan mun seura tai puhelut kiinnosta. Juo paljon, mutta toisaalta on menossa silloinkin kun ei juo. tuntuu kuin olisi vaan joku kämppis joka ei oo koskaan paikalla. sit jos joskus käy niin et olisikin minun kanssa kaksin illalla kotona, mulla on kauhea stressi että miten tuo viihtyy,pitäiskö olla mielenkiintoisempaa ja siitä meen sit ihan lukkoon enkä osaa mistään jutellakkaan jos yritän niin tulee väkinäistä kun ei miestä mun jutut kiinnosta ja kun kyselen töistänsä ym. niin silloin puhuu, mut kun mä en niistä niin kovin paljon tiedä niin ei siitäkään saa juttua aikaseks. Mä olisin tyytyväinen ihan vaan jos hiljaa nökötettäis sohvalla telkkaria kattoen ja välillä jutellen, mut kun tietää et toisella on koko ajan ajatus et missäs hän lähtis käymään tai kenet pyytäis seuraks niin tulee vähän olo että oon maailman epäkiinnostavin ihminen. huoh.

sama täällä,tosin mun mies ei ole ystävällinenkään..tänään olen nähnyt sitä tunnin kun tuijotti telkkaria.meillä on alle 1v lapsi ja olen 4kk raskaana..olen miettinyt että kuinka sitä pärjäisi yksin synnytyksen jne.vaikka yksinhän sitä nytkin on.ukko on veenmoinen luuseri.

Yhteistyössä