V*tuttaa tuo mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pinni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meilläkään ei mies halua reissata. Avioliiton alkuaikoina olin todella heikoilla rahallisesti ja mies ei suostunut minnekään lomille lähtemään eikä maksamaan. Nyt mulla on paremmat tulot ja reissaan sitten kolmen lapsen kanssa, kun mies jää aina kotiin. Helsingin reissu tehdään lasten kanssa täältä pohjois-suomesta.

Olen sen kans ajan saatossa todennut, että miehestä olekkuin vaivaa kun se lähtee mukaan. Aina nälkä ja kauhee kiire lähteä kotiin. Mennään lasten kanssa päinsä, syödään jotain pientä pikasesti ja ollaan parikin päivää yhdessä kohteessa, yötä hotellissa, miehen kauhistus.

Meillä mies ei viitsi olla edes kotona. Viime kesänä uhrautu olemaan lasten kanssa kesälomansa, kun mulla ei lomaa ollut ollenkaan. Mä olin siis vain vapaalla töissä ja mies joutui olemaan lasten kanssa. Nyt en ole edes suunnitellut mitään, kun ei siitä mitään tule. Nytkin lähti viikonlopuksi yksin reissulleen, koska ei ollut saanu seksiä kahteen päivään. Mä sitten pyöritän arkea neljän lapsen kanssa, joista vanhin lähtee syksyllä kouluun. Ja ennen kuin kukaan sanoo tuohon mitään, niin mies on näitä lapsia halunnut ihan samalla tavalla kuin mäkin. Vuosi sitten alkoi puhumaan, että tulisiko vielä yksi, johon minä oon laittanut stopin. Että ei ole yksin mikään mun juttu.

[QUOTE="vieras";28612231]Eikö se kuitenkin ole ihan kivaa lapsille, että koko perhe reissaa kerran vuodessa jonnekin? Että lapsille jää mukavia muistoja.[/QUOTE]

no silläpä niille reissuille tulee (pitkin hampain) lähettyä

Tällaisia aloituksia kun lukee niin taputan itseäni olalle ja onnittelen siitä että olen eronnut. Mikään ei ahdista niin paljon kuin omistushaluinen ja kontrolloiva akka joka haluaa ohjelmoida loman täyteen ohjelmaa eikä hyväksy että minä haluan lomallani useimmiten vain olla ja jos jotain tehdään niin sitten spontaanisti. Arki on niin täynnä ohjelmaa, aikatauluja ja menemistä että lomalla on mielestäni oikeutettua olla tekemättä MITÄÄN.

Mutta palstaämmällehän se ei sovi. Jos mies lojuu lomalla niin se on itsekäs sika jota pitää piiskata ja laittaa riippumatto lukkojen taakse. Sääliksi käy monia miehiä.

Kokeilkaas joskus lomalla, sellasta hommaa että ootte ensiksi vuoroviikoilla irti arjesta. Eli puoliso on lasten kanssa ja saat itse viettää hiukan lomaa ja sitten sama toisinpäin seuraavalla viikolla. Sitten kolmas viikko lapset mummolaan tms ja ootte ihan vaan kahdestaan jossain esim. mökillä. Runsaasti seksiä yms muistuttamaan miten se ajatus yhteisistä lapsista aikanaan sai alkunsa. Sitten loppuloma koko perheen voimin. Voin sanoa kokemuksesta että lapset nauttivat huomattavasti paljon enemmän kunnolla lomansa käyttäneistä vanhemmista kuin huvipuisto ruljansseista.

Tällaisia aloituksia kun lukee niin taputan itseäni olalle ja onnittelen siitä että olen eronnut. Mikään ei ahdista niin paljon kuin omistushaluinen ja kontrolloiva akka joka haluaa ohjelmoida loman täyteen ohjelmaa eikä hyväksy että minä haluan lomallani useimmiten vain olla ja jos jotain tehdään niin sitten spontaanisti. Arki on niin täynnä ohjelmaa, aikatauluja ja menemistä että lomalla on mielestäni oikeutettua olla tekemättä MITÄÄN.

Mutta palstaämmällehän se ei sovi. Jos mies lojuu lomalla niin se on itsekäs sika jota pitää piiskata ja laittaa riippumatto lukkojen taakse. Sääliksi käy monia miehiä.

Niin onhan se ihan kamalaa, jos kolmen viikon pituisesta lomasta, joutuu käyttämään 2-3 päivää lomareissuun perheen kanssa. Jos tuota ei kestä, niin kannattaa varmaan miettiä, että jaksaako sitä perhettä ollenkaan.

Yhteistyössä