V
VM harmaana
Vieras
hermot meni tänään kun huomasin että täällä on vielä ystävän poikaystävä yöksi jäi, niin kuin se olis joku hotelli.... mitä mieltä ootte?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no en mä halua että täällä olisi joku, hyi, en todellakaan, vaikka 100 huoneita olisno eikös teillä niitä huoneita ole, niin en ymmärrä miksi nipottaa?
no en mä halua että täällä olisi joku, hyi, en todellakaan, vaikka 100 huoneita olis
no en mä halua että täällä olisi joku, hyi, en todellakaan, vaikka 100 huoneita olis
eikös se oo ihan normaalia,että lapsillakin käy kavereita kotona?en oikein nyt ymmärrä mikä siinä on niin kauheaa?toki,jos kyseessä ois yksiö,niin alkais ahistaa jos siellä pyörisi paljonkin porukkaa yötä päivää,mut muuten mun mielestä lapsellakin on oikeus pyytää kavereita kylään meille..
joo kavereita, mutta onko normaalia jos joku kavereista ota oman poikaystävän kanssa itselle koko huoneen kysymättä ja käyttää lakanat ja kaikki, mitä nyt mun puolesta lentää roskikseen, kun en hyväksy että täällä on joku kuin kotona
kaverit on toinen asia, kun että joku ota huonen kysymättä ja tuo poikaystävä, hyi
siis miehen lapsen kavereita oli+ yhden poikaystävä, sekä he otivat itselle huoneen kysymättä
No musta ei olisi ok, että joku lapsen ystävä poikaystävineen olisi meillä yötä. ja vielä samassa huoneessa yhdessä. Vähintä mitä pitäisi tehdä olisi soittaa nuorten vanhemmille, ja kysyä onko tämä heidän mielestään ok?