Olisitko ihan paniikissa, jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Logotar

Aktiivinen jäsen
23.07.2008
8 258
1
36
asuisit lasten kanssa paikassa jossa:

Lääkäri olisi tavoitettavissa vain virka-aikana, neljänä päivänä viikossa?

Päivystykseen tai apteekkiin olisi matkaa 160km?

Lähimpään sairaalaan/synnyttämään olisi 460km?

Lähin poliisi olisi 160km päässä?

Paikkakunnalla olisi vain yksi ambulanssi?

Kauppa olisi auki vain arkisin klo 18 ja lauantaisin klo 15 saakka, sunnuntaisin aina kiinni?

Lähimmät vaatekauppaketjut olisivat monen sadan kilometrin päässä?

Netti ja puhelin toimisivat joskus ja jouluna, paljon katvealueita?

Tässä vaan mietiskelen että oon sitä paikkaan minäki muuttanut :D mutta hyvin oon sopeutunut ja en kyllä hevillä täältä lähtis pois...

Hmm... OLISIN!! Mie en ehkä selviytyis hengissä tuommoisessa paikassa :D Mutta toisaalta, kaikkeen tottuu , tietysti riippus siitäkin että olisko tutut ja sukulaiset lähellä..

Alkuperäinen kirjoittaja hellsbells:
Hmm... OLISIN!! Mie en ehkä selviytyis hengissä tuommoisessa paikassa :D Mutta toisaalta, kaikkeen tottuu , tietysti riippus siitäkin että olisko tutut ja sukulaiset lähellä..

no kun mä muutin, en tuntenut muita kuin tulevan avopuolisoni :D

Alkuperäinen kirjoittaja en:
En pystyis asumaan. Tai sitten jos kuopus olisi terve, mutta kun ei koskaan tule olemaan.

joo, se on vähän hankalaa jos on kovin sairastavaista porukaa. Eräänkin ystäväni vauva syntyi 10vkoa etuajassa ja nyt joutuu käymään kaiken maailman kontrolleissa niin täällä omalla paikkakunnalla kuin sairaalassa, jopa vielä kauempana kuin tuon 460km :(

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
En, olen itsekin harkinnut muuttoa "sinnepäin" ;) Harmi vain että työtä ei niin vain saa.

millä alalla olet?

Hmm.. No periaatteessa voin sanoa näin, että elintarvikealaa. Mutta pakko vaihtaa, kun en tuolla alalla pysty jatkamaan, kun on enimmäkseen yötyötä se mitä pitäis tehdä :D Eli alan varmaan ens vuonna jossain vaiheessa etsimään oppisopimuspaikkaa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
No en varmaankaan. Uskon, että siihen tottuis. Netin toimimattomuus kyllä vaivaisi. :ashamed:

no sekin tietty riippuu vähän missä asuu. Me asutaan ns. keskellä kylää niin meillä toimii laajakaista ihan hyvin :) mutta esim. anoppila on tästä 10km päässä ja sielä ovat laajakaistan tavoittamattomissa, gprs-yhteydellä saavat netin toimimaan.

En, olen itsekin harkinnut muuttoa "sinnepäin" ;) Harmi vain että työtä ei niin vain saa.

millä alalla olet?

Hmm.. No periaatteessa voin sanoa näin, että elintarvikealaa. Mutta pakko vaihtaa, kun en tuolla alalla pysty jatkamaan, kun on enimmäkseen yötyötä se mitä pitäis tehdä :D Eli alan varmaan ens vuonna jossain vaiheessa etsimään oppisopimuspaikkaa tms.

et tarvi mitään koulutusta ku lähet Norjaan töihin ;) kouluttamattomana hoitoapulaisena tienaa lähes saman verran mitä sairaanhoitaja tienaa Suomessa :)

millä alalla olet?

et tarvi mitään koulutusta ku lähet Norjaan töihin ;) kouluttamattomana hoitoapulaisena tienaa lähes saman verran mitä sairaanhoitaja tienaa Suomessa :)

Onko oikeasti näin? Siis oisko mahdollista että vaan hakis sinne..? Kiinnostais ihan älyttömästi! Kuinkahan paljon ois vapaita asuntoja.. :whistle:

Yhteistyössä