Olisitko itse mennyt häihin jos omaa puolisoa ei haluttu sinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuli hääkutsu miehen nimelle miehen veljen pojalta (sanotaan vaikka Timo).
Mies soittii ja sanoi, että kiitos kutsusta, me tullaan. Siihen sen pojan morsian (sanotaan vaikka Maiju) totesi, että tämä kutsu koske vain ja ainoastaan miestäni. Mies soittii Timolle ja kysyi kenelle tämä kutsu on, siihen sai vastauksen, että vain ja ainoastaan miehelleni. Kysymykseen, miksi minua ei kutsuttu, niin vastaus oli, että Maiju ei tykkää minusta eikä halua minua juhliin.
Mies ilmoitti ettei tule häihin. Miehen veli on vihainen minulle. Sanoi vaan että pidän miestä tossun alla. Missään vaiheessa en ole sanonut miehelle ettei se saisi mennä niihin, itse päätti.
Vai olisiko pitännyt miehen mennä sinne?

ilmeisesti, aika törkeää. en olisi kutsua laittanut laisinkaan jos toinen osapuoli muka niin kamala että vain toinen pitäisi kutsua. Tai jos mieheni haluaisi jonkun kaverinsa enkä pitäisi tämän naisystävästä niin silti kutsu laitettaisiin parille menemään, jos se miehelleni tärkeä.. mutta on kyllä ... aika hurjaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli hääkutsu miehen nimelle miehen veljen pojalta (sanotaan vaikka Timo).
Mies soittii ja sanoi, että kiitos kutsusta, me tullaan. Siihen sen pojan morsian (sanotaan vaikka Maiju) totesi, että tämä kutsu koske vain ja ainoastaan miestäni. Mies soittii Timolle ja kysyi kenelle tämä kutsu on, siihen sai vastauksen, että vain ja ainoastaan miehelleni. Kysymykseen, miksi minua ei kutsuttu, niin vastaus oli, että Maiju ei tykkää minusta eikä halua minua juhliin.
Mies ilmoitti ettei tule häihin. Miehen veli on vihainen minulle. Sanoi vaan että pidän miestä tossun alla. Missään vaiheessa en ole sanonut miehelle ettei se saisi mennä niihin, itse päätti.
Vai olisiko pitännyt miehen mennä sinne?

No ainakin jos olette ihan pitkän aikaa jo olleet yhdessä, niin aika outoa. Jos on ihan tuore suhde, niin ehkä jotenkin ymmärrettävissä?

Mutta siis, jos minun avopuolisoni vain kutsuttaisiin, niin ei meistä kumpikaan menisi.

Mielestäni teidän oma asia.
Saatiin kans kerran kutsu, joka oli osoitettu vain minulle ja miehelleni. Lapsia ei paikalle kutsuttu. Jotakin kautta sitten selvisi että kaikkien muiden juhlavieraiden lapset olivat tervetulleita, mutta ei meidän :| Kiitimme siis kutsuta ja ilmoitimme suoraan, ettemme voi tulla, koska lapsetkaan eivät pääse. Siitäkös sitten meteli syntyi... Selitys, miksi juhlien järjestäjä ei halunnut lapsiamme sinne oli se, etteivät he osaa istua koko iltaa aloillaan... Aivan kuin muiden 2- ja 3-vuotiaat olisivat sitten osanneet :whistle:

Jos on kyse kummankin tuntemasta henkilöstä, kuten sinun tapauksessa oli, niin en olisi mennyt. Jos kyse esim. minun työkaverista tai vaikka pelikavereista, joita mies ei tunne, niin todennäköisesti menisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Kertoisitko vielä mikä asia hiertää sinun ja miehen veljen vaimokkeen välejä? Saattaisi valaista aika paljon syytä siihen, miksi sinua ei ole kutsuttu.

En ole suomalainen, vaikka olen asunut Suomessa jo 30v.

Jos syy tuollainen, niin varmasti olisin jättänyt menemättä miehesi tilanteessa. Kyllä taitaa miehesi veli olla aika lailla tosuun alla, kun ei saa veljeään kutsua häihinsä puolisonsa kanssa.

En todellakaan olisi mennyt jos syy olisi ollut tuo. Eri asia jos häät olisivat olleet erittäin pienet ja haluttukin pitää sellaisina, tosin silloinkin olisin ollut vähän kummissani, mutta käynyt ainakin piipahtamassa.

Kertoisitko vielä mikä asia hiertää sinun ja miehen veljen vaimokkeen välejä? Saattaisi valaista aika paljon syytä siihen, miksi sinua ei ole kutsuttu.

Ok, tuo on typerää käytöstä aikuiselta. Ihan oikein ettei miehesikään lähde.

Siis pikku vaomoke onkin rasisti :D Ei siinä sitten ihan kiva :/

Miehesi teki oikein jos syy on noinkin lapsellinen (ja rasistinen).

Työkaverin häihin menisin yksin sekä jonkun naiskaverin jota mieheni ei tuntisi yhtään, muuten en menisi yksin jos kutsuttaisiin. Jos mies sairastuisi menisin kyllä yksin.

Yhteistyössä