Olisitko mielummin lihaksikas vai naisellisen muodokas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipidekysely
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jos noista kahdesta kuvasta pitäis valita niin lihaksikas. Tuo ap:n tarkoittama muodokas menee minusta jo pulskan puolelle, reisistä etenkin. Lihaksikkaalla tytöllä on kuitenkin rintaa ja vähän peppuakin. Kuvakulma ja asento on tehty lihaksia korostaen, toisella tapaa kuvattuna varmaan pehmeämpi :)

Mieluiten olen terve. Osa naisellisista muodoista, kuten peppu, tarvitsee lihasta, ellei pidä lättänää peppua naisellisena. En pidä ylipainoisuutta mitenkään naisellisena, koska vyötärö näyttää parhaalta alle 80 senttisenä.

Ensimmäinen on ylipainoinen, eikä mikään naisellisen muodokas. Toinen on lihaksikas JA naisellisen muodokas. Enemmän jälkimmäistä muistutankn.

Jaa. Erikoisesti erilailla näitä asioita nähdään. Mun mielestä ykkösnen on paljon naisellisempi.

Ette vissiin tajua sellaista asiaa, että lihasten kasvua säätelee testo joten lihakset liitetään kyllä ensisijaisesti miehiin, ei naisiin.

[QUOTE="KISU";25261195]"Naisellisen muodokas. " ELI SUOMEKSI SANOTTUNA LÄSKI... Olisin mieluiten NAISELLISEN lihaksikas.[/QUOTE]

Pidätkö todella ap:n muodokkaan esimerkkiä läskinä?
g080.gif

53E0D3B1.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;25265331:
Kyllähän tuolla ekalla on ylimääräistä. Olisin mielummin kakkos-vaihtoehto ja itse asiassa enemmän lihaksikas olenkin kuin "naisellisen muodokas". Mieheni tykkää kiinteästä lihasta. Tosin tykkäs se silloinkin kun olin tukevammassa kunnossa :)

Mitä v-tun ylimääräistä? Tietysti jos tavoitetaso on kuivan kesän orava, epänaisellinen kuikelo tai 17v pojan urheiluvartalo niin sitten.

Miehesi kommentista et voi olla varma mistä tykkää _eniten_. Luuletko, että sanoisi sulle "laihduta vähän, tykkäsin aiemmin enemmän" jos nyt lihoisit 10 kg?

[QUOTE="Vieras";25265414]Mitä v-tun ylimääräistä? Tietysti jos tavoitetaso on kuivan kesän orava, epänaisellinen kuikelo tai 17v pojan urheiluvartalo niin sitten.

Miehesi kommentista et voi olla varma mistä tykkää _eniten_. Luuletko, että sanoisi sulle "laihduta vähän, tykkäsin aiemmin enemmän" jos nyt lihoisit 10 kg?[/QUOTE]

Ja nyt joku "naisellisen muodokas" suuttui. Kyllä mä ainakin tiedän millasesta vartalosta mieheni pitää.

[QUOTE="Vieras";25265414]Mitä v-tun ylimääräistä? Tietysti jos tavoitetaso on kuivan kesän orava, epänaisellinen kuikelo tai 17v pojan urheiluvartalo niin sitten.

Miehesi kommentista et voi olla varma mistä tykkää _eniten_. Luuletko, että sanoisi sulle "laihduta vähän, tykkäsin aiemmin enemmän" jos nyt lihoisit 10 kg?[/QUOTE]
Öö, kyllä me puhutaan vartaloihanteista miehen kanssa ihan suoraan. Ja hellästi mies potkikin perseelle laihduttamaan raskauskilot. Ja oon kysynytkin häneltä ajatuksia ennen ja jälkeen-minästä. Kyllä on mielipiteet ihan selvät. Vaatteetkin istuu paremmin kun ei maha röllötä.
Ja kyllä tuolla kuvan naisella on tuhdit reidet ja käsivarsissa ylimääräistä. Tosin kaunis vyötärö ja mahtavat rinnat. Mutta silti vastasin kysymykseen, lihaksikas paremman näköinen mielestäni.

Yhteistyössä