[QUOTE="vieras";28973653]Mielummin puhelinmyyjä, pohjapalkalla. Noin pienellä palkalla en ehkä lähtis, ellei tuote ja provikka ole tosi hyvät.
Oon tehnyt 3,5 vuotta puhelinmyyntityötä. Ensin 2 vuotta 1250/kk pohjapalkalla, tienasin 1600-2000 brutto. Sitten äitiysloman ja hoitovapaan jälkeen 10,55 tuntipalkalla, tienasin 2000-2500/kk. Tekisin niitä hommia varmaan vieläkin jos en olis sairastunut ja joutuis vaihtamaan alaa.
Tosin kun mietin sairauttani ja sitä että puhelinmyynti on istumatyötä ja jos en olis sitä työtä tehnyt, en välttämättä olis nyt sairaslomalla ja kuntoutuksessa, niin ehkä mielummin työtön.

Mutta on se vaan aina mukavaa itse tienata omat rahansa.

Nyt ahdistaa kun en tiedä yhtään koska voin palata työelämään, mille alalle lähden ja tää rahatilanne kun on pieni lapsi. Nyt saan 800/kk brutto.[/QUOTE]
Kehtaisitko vinkata, missä yrityksessä saa tienattua noin? Itse olin aiemmin lehtimyyjänä Buusterilla ja siellä sain myytyä 10-15 tilausta päivässä (6h työpäivät), mutta sillä ei vielä rahoiksi pistänyt, ja nyt puhelinoperaattorilla provisiot olisivat isompia, mutta tuotteita vaikea saada kaupaksi.