Olisitko tykännyt kyttyrää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just

Vieras
Tänään ajattelin, et vois katsoo leffan, hakea ärrältä. No, tossa puol ysin maissa sit sanoin miehelle, että haen sen ja sen leffan, että käykö. No, sanoi että ok. Olin pukemassa, ja pyysin, josko vois aloitella tytölle iltatoimia. No, tokas vaan, että sen takia mä lähdenki, koska en halua itse tehdä niitä!! Siis ei helv... Mä lähdin tasan sen takia, että ärrä menee ysiltä kiinni! No, sanoin vaan että just, lähdin ja nyt oon tässä, mies saa tänään laittaa tytön nukkumaan, mun imetystä lukuunottamatta. Suuttuisitko sinä, jos miehesi tokaisisi noin? Ja juu, en lähteny vaan sen takia, että ei tarvis tehä iltatoimia!!

Mä en osaa kuvitella että mun mies päästäsi suustaan jotain noinkin älyvapaata... Eikö se sun miehes olis voinu hakee sitä leffaa? Eikö se laita koskaan sitä lasta nukkumaan jos sä oot kotona? Mikä ihme ukko se oikein on?

Siis laittaa se, mut harvoin. Mä aina loppujen lopuks kuitenki lasken sänkyyn ja peittelen, koska imetän ennen nukkumaanmenoa. Joo, älyvapaa kommentti se minustakin oli. Kai se mieski olis voinu sen hakia, mutta minusta vaan tuntu, että oli pakko päästä haukkaan raitista ilmaa edes hetkeksi...

Alkuperäinen kirjoittaja sativa:
No joo, ei sitä tarvi tyhjän panttina kotona istua vaikka omistaakin munat..

Aikas hyvin tiivistetty! :flower:

ap:lle - olis saattanu vähän kiehahtaa täälläkin, varsinkin kun tän reilun 13 kk:n aikana mies ei oo KERTAAKAAN hoitanu iltatoimia, isyyslomallaan vissiin muutaman kerran hoiti alkuyön syötön kun jätkä oli osittain pullolla.

Yhteistyössä