V
Venakko Milanna
Vieras
savanna luitko että tein susta sostoimistoon ilmoitukse?
ne tulevat teidän kotioloja tarkistaan ja jutteleen lasten kanssa.
Olehyvää vaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
savanna luitko että tein susta sostoimistoon ilmoitukse?
ne tulevat teidän kotioloja tarkistaan ja jutteleen lasten kanssa.
hei masentunut huono, iloinen pahaa, pikkusen hullu kuin mä kans huonoa, no mitäs tässä elämässä on oikea sitten, mä luulen elämästä saa ja pitää ota kaikki irti mä elän niin ja kun läheisille käy niin mikäs siinä
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on raadollista;22524361:Sä et kyllä ajattele miestäsi tai lapsiasi tippakaan..
Kerrot täällä kaiken,ja useimmat jopa tietävät nimesi,osoitteesi jne.. Ihan varmasti täällä palstailee joitain lastesi pk kavereiden vanhempia jne.. on siinä lapsilla kivaa kun niitä ruvetaan äitinsä takia kiusaamaan.
Olehyvää vaan. Mitä ne tekee rajoittaa mut elämään vaikka lapset voi hyvin
Alkuperäinen kirjoittaja näin;22524481:Niinhän sä luulet et lasten hyvinvointi riittää,tosin eipä ne tollasessa tilanteessa voi edes voida hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;22524481:Niinhän sä luulet et lasten hyvinvointi riittää,tosin eipä ne tollasessa tilanteessa voi edes voida hyvin.
Vastasitko jo, montako tuntia päivässä vietät lastesi kanssa? Huom, krapulassa sohvalla makaamista ei lasketa.
Krapulaa ei ole koska meni vain 5lasillista, 2 siellä ja 2-3 korkeintaan baarissa, mulle ei alkoholi enempää mee, kun oli tässä hullut päivätkin, niin ja lapset nyt muuten hoidossa, itse mä tapan kaveria kohta ja mennään mun liikkeeseen kans käymään, pitää juttujakin hoitaa.
No ollaanpas täällä kateellisia Savannan elämälle. Kasvakaa valittajat aikuisiksi ja antakaa Savannan elää omaa mukavaa elämäänsä.
No ollaanpas täällä kateellisia Savannan elämälle. Kasvakaa valittajat aikuisiksi ja antakaa Savannan elää omaa mukavaa elämäänsä.
Krapulaa ei ole koska meni vain 5lasillista, 2 siellä ja 2-3 korkeintaan baarissa, mulle ei alkoholi enempää mee, kun oli tässä hullut päivätkin, niin ja lapset nyt muuten hoidossa, itse mä tapan kaveria kohta ja mennään mun liikkeeseen kans käymään, pitää juttujakin hoitaa.
NäinpäMulla ainakin hauska, mä en jaksa elää vain palstalla tai prima kotirouvana mistä en nautti ja elämää tuntu pahalta. Mulla yks elämää ja myös muiden elämää huomion ainakin lasten elämää mulle tärkeä. Mun lapsilla on kaikki on on hoitajakin, mikä väliä missä äiti yöllä kun he nukku
Jelena hei, miten se käytännössä näkyy että lapset on sulle nro 1? Et tunnu heitä paljoakaan ajattelevan, tai no joskus mietit mitä antaa joululahjaksi.
Jelena hei, miten se käytännössä näkyy että lapset on sulle nro 1? Et tunnu heitä paljoakaan ajattelevan, tai no joskus mietit mitä antaa joululahjaksi.