Olisko antaa vinkkiä smootien tekoon?

tässä just vedän tällaista: 3 dl vettä/kivennäisvettä, 1-2 dl rasvatonta maitoa, mustikoita ja mansikoita, 1 kiiwi, 1/2 prk maitorahkaa ja makeutusainetta. Kaikki soosiks tehosekottimella..

Alkuperäinen kirjoittaja oona1986:
tässä just vedän tällaista: 3 dl vettä/kivennäisvettä, 1-2 dl rasvatonta maitoa, mustikoita ja mansikoita, 1 kiiwi, 1/2 prk maitorahkaa ja makeutusainetta. Kaikki soosiks tehosekottimella..

jos ton maidon vaihtais kermaan niin olisko jees :D ? onko hyvää? sopiskohan vissy?

Mut jos siis oot matalahiilarisella, mut et välttele rasvaa, niin käytä vaikka mehuna sokeritonta fun lightia tai marjojen sijasta sokeritonta mehukeittoa... tosin ei marjoistakaan hirveesti tuu hiilareita.

Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
olenko hankala kun mehukin ns turha :snotty:

just se ongelma onkin että tulee liian paksua

Eikö mikää tuoremehukaan käy? Osta sellasta misä on vaan sitä itte hedelmää.

No ei :| Niissä kuitenkin sokeria, joo, hedelmäsokeria, mutta turhassa muodossa kun ei hivenaineita, antioksidantteja eikä kuituja ollenkaan( apua..sanoinko MÄ ton just :laugh: )

Jos joku omistaa sellaisen tehosekottimen, joka murskaa jäitä, niin kannattaa kokeilla tällaista terveyssorbettia: kohmeisia marjoja paljon, melkein purkillinen maitorahkaa, ihan pieni loraus lämmintä vettä ja makeutukseksi makeutusainetta jos haluaa. Kaikki taas muusisksi blenderissä. Tarkoitus olisi että lopputulos on sellaista lusikoitavaa jäädykettä, koska marjat ovat olleet kovia.

Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
olenko hankala kun mehukin ns turha :snotty:

just se ongelma onkin että tulee liian paksua

Eikö mikää tuoremehukaan käy? Osta sellasta misä on vaan sitä itte hedelmää.

No ei :| Niissä kuitenkin sokeria, joo, hedelmäsokeria, mutta turhassa muodossa kun ei hivenaineita, antioksidantteja eikä kuituja ollenkaan( apua..sanoinko MÄ ton just :laugh: )

Hui, sulla on ankara ruokavalio meneillään. :D
Mä en kyllä keksi mitään muuta mitä vois laittaa sekaan..
Tai laita kokonainen esim appelsiini joukkoon, siitä tulee nestettä ja kaikki kuidut on mukana.