Olisko hyvä idea vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leivonko vai en
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leivonko vai en

Vieras
Lapset on päiväkodissa eri ryhmissä ja hoitajia on näin ollen useampia. Jokaiselle en haluis antaa henk.koht. joulumuistamista, vaan ajattelin leipoa jouluisen kuivakakun, jonka saisivat laittaa kahvitauolla tarjolle. Onko ihan tyhmä idea? Ja älkää pliis kommentoiko, ettei ne mitään tarvii, koska aion kuitenkin jotain pientä viedä.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Leivo vaan, mutta laita mukaan lappu josta käy ilmi mitä aineita leipomus sisältää, jotta allergikot tietävät voivatko syödä.

Ajattelinkin laittaa. Itse olen erityisruokavaliolla, joten tälläinen tuli mieleen automaattisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vähälaktoosisen ajattelin tehdä.

Kaikille ei käy se vähälaktoosinenkaan, joten parempi tehdä täysin laktoositon. :)

Joku voi olla vaikka munalle allerginen tai jollain voi olla keliakia. En ala sitä asiaa selvittää, vaan teen sellaisen, joka pitäisi sopia useammille. Täysin laktoosittomat tuotteet on huomattavasti kalliimpia kuin normaalit ja tähän kakkuun tulee mm. kermaa. Yleensä sellaiset, joille ei käy edes vähälaktoosinen, ovat varautuneet laktaentsyymilääkkeillä. Jos ei ole, niin oma moka. Itse kuljetan niitä aina käsilaukussa ja mulle ei vähälaktoosinenkaan käy ilman niitä lääkkeitä.

Yhteistyössä