Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on kaks avainta, eikä ne käy mihinkään. sit on puukko ja joku paperinpalanen missä on muodot: kolmio, neliö, kolmio. Ja nyt sitte jumissa....
Alkuperäinen kirjoittaja Make84:olin tos puhelimes mut mul on kaks sinistäpalkki ja avain puukko. kaks sinistä palkkia laitoin siihe koneesee eli yks puuttuu... mistä paperin pala ja toinen avain ja mihi se yks avain käy
Alkuperäinen kirjoittaja Make84:mistä te sen koodilapun siatte ja sen toisen avaimen.. se toinen avain mikä mul on jo kävi siihe lipastoo
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä yritän nyt ratkoo tota pallokoodin järjestystä...
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä yritän nyt ratkoo tota pallokoodin järjestystä...
sain nyt pallosta avaimen...
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä yritän nyt ratkoo tota pallokoodin järjestystä...
sain nyt pallosta avaimen...
No mullakin on se,mut en löydä mistään siihen toista osaa ja tavaravalikkokin on täynnä :headwall: