olisko ruotsinkielen taitajia vielä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36

suomeks tämä kiitos :D

eller rättare sagt "typiskt rexar". Vår påhittiga rexkille "Lillkungen" är bara för kul, idag inträffade detta när jag satt vid köksbordet o tog en välförtjänt kopp kaffe medans jag skrapade trisslotter, vem kommer då om inte..... ja just det...."Lillkungen" vem annars....!!!! Ja bilderna talar för sig själv, sån tur att jag hade kameran bredvid mig, så jag fick fånga honom i aktion, tagen på bar gärning minsann

En osaa kääntää sanasta sanaan, mut Lillkungen on lempinimi jollekin jätkälle jonka tää kertoja tapas istruessaan keittiön pöydän ääressä kahvia juoden ja arpaa raaputtaen. Kertojalla oli kamera mukana ja se otti kuvia tästä jätkästä.

tai paremmin sanottua "tyypillisiä rexejä". meidän kekselijäs rexpoika "lillkungen" on vaan liian hauska, tänään tapahtui niin että istuin ja join hyvin ansaitun kahvikupposen, samaan aikaan kuin raavin arpoja, ja kuka sitten tulee..niin just.."lillkungen" kukapa muu!!!! ja kuvat puhuu omasta puolestaan, onneks mulla oli kamera vieressä, niin sain hänet kuvattuna, itse teossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvin kun nyt väsyttää:
tai paremmin sanottua "tyypillisiä rexejä". meidän kekselijäs rexpoika "lillkungen" on vaan liian hauska, tänään tapahtui niin että istuin ja join hyvin ansaitun kahvikupposen, samaan aikaan kuin raavin arpoja, ja kuka sitten tulee..niin just.."lillkungen" kukapa muu!!!! ja kuvat puhuu omasta puolestaan, onneks mulla oli kamera vieressä, niin sain hänet kuvattuna, itse teossa.

¨kiitos :flower: juttu todellakin aukeaa paremmin kun mukana on nuo kuvat, näin kirjoitettuna pelkästään aika outo :D