Olisko tää ihan tyhmä lahja 8veelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Eli, mun poika sai joskus 4-vuotiaana semmosen medaljongin(se oli rihkamaa, joku mun vanha). siellä sit piti isän ja äidin kuvia, kun elämäntilanteen vuoksi joutui ikävöimään vuorotellen molempia. Tää koru sit meni rikki, ja sillon lupasin että kun uuden löydän niin ostan ja poika saa sen. kovasti välillä sitä kyseli mutta kun en niin pienelle viitsinyt ostaa hopeista/kultaista ja muuta ei löytynyt... lupaus jäi täyttämättä. Mutta nyt tuo tuli mieleen taas, vaikka poika ei varmaan vuoteen ole kysynytkään korusta mitään.

Eli olisko typerä idea jos nyt ostasin sen medaljongin hopeisena pojalle? En oikein tiedä pitäskö poika sitä mut voishan laittaa omaan huoneeseen talteen. En tiedä haluaako enää vanhempien kuvia sinne, mutta voisihan sitten laittaa vaikka sisarusten kuvat(heidän jotka asuu eri kodissa).. ajatuksia?

osta toki.. poika voi mielessään ajatella että miksei äiti osta kun on luvannut.. lapsen päässä voi liikua mitä tahansa ajatuksia tuossa iässä.

mun mielesta aivan ihana lahja :)

Teiltä saa yhtä ristiriitasia vastauksia kun mun ajatuksetkin on :D

Juuri tuo lupauksen lunastaminen voisi olla pojalle tärkeää... ja uskon että tykkäis, vaikka kaulaan ei varmaan laittas. Mut sit taas kun ei ole vähään aikaan enää puhunut niin onko tuo jo typerä kuitenkin noin ison pojan mielestä... Mutta, leluja hänellä on, vaatteita myös, mitään ei tarvitse ja tiedän että pelejä/leluja saa muilta sukulaisilta. Minä haluaisin ostaa jotain henkilökohtaista, varsinkin kun olen vähän vieraantunut pojasta, joka siis asuu isänsä luona. :/

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
omalle tokaluokkalaiselle jäppiselleni en ostais.
kiusaahan tommosesta helystä kaveritkin :P

Vanhemmiltahan ne lapset ajatusmaailmansa oppii...

ja kaikki lapset ei oo veistetty samasta "materiapuusta" ,et spidermania tai formulaa ois roikuttava kaulassa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juuri tuo lupauksen lunastaminen voisi olla pojalle tärkeää... ja uskon että tykkäis, vaikka kaulaan ei varmaan laittas. Mut sit taas kun ei ole vähään aikaan enää puhunut niin onko tuo jo typerä kuitenkin noin ison pojan mielestä... Mutta, leluja hänellä on, vaatteita myös, mitään ei tarvitse ja tiedän että pelejä/leluja saa muilta sukulaisilta. Minä haluaisin ostaa jotain henkilökohtaista, varsinkin kun olen vähän vieraantunut pojasta, joka siis asuu isänsä luona. :/

Edelleen toistan itseäni, että osta ihmeessä!!!! Ja jos poika asuu kauempana, ni sitäkin tärkeämpää.... se on sit pojan oma asia kenen kuvia medaljongissa pitää tai pitääkö edes kaulassa.... säilyyhän se jos ei nyt halua siis pitää.... Mutta se lupaus..... tärkeintä!

Alkuperäinen kirjoittaja äityli:

Edelleen toistan itseäni, että osta ihmeessä!!!! Ja jos poika asuu kauempana, ni sitäkin tärkeämpää.... se on sit pojan oma asia kenen kuvia medaljongissa pitää tai pitääkö edes kaulassa.... säilyyhän se jos ei nyt halua siis pitää.... Mutta se lupaus..... tärkeintä!

Näin taidan tehdä. :)
Jätän laittamatta kuvat sisään, saa poika sitten itse valita mitä sinne haluaa laittaa jos haluaa. Uskon et poika tykkää, ainakin enemmän kuin jos lähtisin ostaa jotain leluja tai pelejä, kun en oikein tiedä mistä poika sit tykkäis. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ai:
siis onko tuo sulta sille ainoa lahja?? Aika ISO pettymys sit varmaan

Miks muka ois??? JOs poika sellaisesta tykkää... Ja toiset lapset osaa arvostaa sitä yhtäkin lahjaa! Miks pitäis krääsää ostaa. Minusta oikein viisas äiti, kun tuollaisen lahjan hankkii!!!

Mun 9v poika varmasti arvostaisi vastaavassa tilanteessa tuollaista juttua. Mut hän toisaalta toivoo vielä yhtälailla esim villasukkia tms pukilta ja on niitä saadessaan aidosti iloinen. Hän osaa aina iloita kaikista lahjoista, pyjamistakin, eikä pety vaikka ei saisi koko lelulehteä...

On ainoa lahja multa. Mulla on sen verran heikko budjetti että kukin lapsi saa multa yhden lahjan. Sen tiedän että poika tulee lahjoja saamaan ison kasan, eikä niissä paketeissa lue kuka mitäkin on antanut. Tajuaa poika et tuo lahja on multa, mut ei voi tietää keneltä muut lahjat on...

Mitä mun sit pitäs ostaa? Kun en osaa oikein semmosta lelua ostaa mitä olis tosiaan toivonut, ja sekalaisia leluja hänellä on vaikka muille jakaa. Toisaalta taidan laittaa tuohon vaikka pojan lempikarkkeja mukaan. :)

On ainoa lahja multa. Mulla on sen verran heikko budjetti että kukin lapsi saa multa yhden lahjan. Sen tiedän että poika tulee lahjoja saamaan ison kasan, eikä niissä paketeissa lue kuka mitäkin on antanut. Tajuaa poika et tuo lahja on multa, mut ei voi tietää keneltä muut lahjat on...

Mitä mun sit pitäs ostaa? Kun en osaa oikein semmosta lelua ostaa mitä olis tosiaan toivonut, ja sekalaisia leluja hänellä on vaikka muille jakaa. Toisaalta taidan laittaa tuohon vaikka pojan lempikarkkeja mukaan. :)

Älä, ap, vaihda lahjaa! Se on just hyvä se medaljonki!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Älä, ap, vaihda lahjaa! Se on just hyvä se medaljonki!!!

En vaihdakaan. :) Tosin lisään sinne sen karkkipussin vielä, mutta medaljongin saa, osaa arvostaa sitä sitten tai ei. :)

Yhteistyössä