M
mä
Vieras
Eli, mun poika sai joskus 4-vuotiaana semmosen medaljongin(se oli rihkamaa, joku mun vanha). siellä sit piti isän ja äidin kuvia, kun elämäntilanteen vuoksi joutui ikävöimään vuorotellen molempia. Tää koru sit meni rikki, ja sillon lupasin että kun uuden löydän niin ostan ja poika saa sen. kovasti välillä sitä kyseli mutta kun en niin pienelle viitsinyt ostaa hopeista/kultaista ja muuta ei löytynyt... lupaus jäi täyttämättä. Mutta nyt tuo tuli mieleen taas, vaikka poika ei varmaan vuoteen ole kysynytkään korusta mitään.
Eli olisko typerä idea jos nyt ostasin sen medaljongin hopeisena pojalle? En oikein tiedä pitäskö poika sitä mut voishan laittaa omaan huoneeseen talteen. En tiedä haluaako enää vanhempien kuvia sinne, mutta voisihan sitten laittaa vaikka sisarusten kuvat(heidän jotka asuu eri kodissa).. ajatuksia?
Eli olisko typerä idea jos nyt ostasin sen medaljongin hopeisena pojalle? En oikein tiedä pitäskö poika sitä mut voishan laittaa omaan huoneeseen talteen. En tiedä haluaako enää vanhempien kuvia sinne, mutta voisihan sitten laittaa vaikka sisarusten kuvat(heidän jotka asuu eri kodissa).. ajatuksia?