L
läppä
Vieras
Aamulla herätessä päätä kääntäessä menee maailma hetken "karusellina" ympäri, helpottaa pystyyn noustessa. Päivän aikana ei mitään. Ei okseta ym. Kokemuksia? Kuinka nopsaan mennyt ohi 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja läppä;22470620:Onko sulla kauan ollut tämä vaiva?
Minä luulin, että se on ihan normihomma, jos ei enää vanhempana pysty olemaan huvipuiston laitteissa tai heittämään kuperkeikkaa. En tiennyt että sellainenkin määritellään tasapainohäiriöksi:O
Minulla oli yksi kiertohuimauskohtaus jotain viisi vuotta sitten, mutta se ei luojan kiitos ole toistunut! Yhtäkkiä maailma alkoi vain pyöriä vinhaa vauhtia ympäri. Makasin sängyssä ja pidin laidoista kiinni, kun tuntui että putoan vaikka olinkin makuulla. Yrjötti myös niin, että pelkäsin oksentavani sänkyyn. Kohtaus helpotti muutamassa minuutissa ja seuraavina päivinä heitti pikkuisen kumartuessa, mutta sitten ei mitään.
Joo, täytyy hakeutua siihen asentoon ja antaa tulla. Ja suolaton ruokavalio niin pysyy loitolla.Mulla on aika useastikkin. Esim makuulle mentäessä se tulee useimmiten, ainoastaan menemällä juurikin siihen asentoon makaamaan mikä sen laukaisee se alkaa hiipumaan pois.
Juuri sen hetkisen pyörinnän saa helposti loppumaan siten, että kun menet esim makuulle ja pyöriminen alkaa, nouset todella nopeasti takaisin istumaan sängynlaidalle (jalat siis lattialla, itut kuten tuolissa) lasket kymmeneen ja menet takaisin samnaan asentoon. Hyvin harvoin käy niin että joudun toistamann tämän liikkeen, vaan pyörintä loppuu kerrasta.
Minulle lääkäri tämän juurikin totesi, että sen huonoin puoli on siinä, että vain "ärsyttämällä" sitä huimausta tulemaan se poistuu.
Toimii, ainakin mulla, jolla tätä ollut jo vuosia.
Joo, täytyy hakeutua siihen asentoon ja antaa tulla. Ja suolaton ruokavalio niin pysyy loitolla.
Anna asian nyt olla kun Kalle on hyvissä käsissä ja tietoinen mikä häntä vaivaa. Nyt toipuu ja thats it.![]()
Tiina Rovanperä tänään: elämä rallin ja kodin välillä - Urheilu
Tiina Rovanperä elää tänään Jyväskylän ja rallimaailman välillä, tukien poikaansa Kallea samalla kun rakentaa omaa aktiivista, rauhallista elämäänsä.urheilu.io
jospa Kallen äiti tekisi niitä ruokia ensalkuun?
Anna asian nyt olla kun Kalle on hyvissä käsissä ja tietoinen mikä häntä vaivaa. Nyt toipuu ja thats it.
Mun mies tekee myös suolatonta ruokaa ja syö sitä itsekin. Siihen tottuu yllättävän nopeesti.Anna asian nyt olla kun Kalle on hyvissä käsissä ja tietoinen mikä häntä vaivaa. Nyt toipuu ja thats it.
Lehdessä luki ettei tiedetä... siis suolaton ruokavalio jää jatkohoidoksi mutta sitä ei ole sairaaloissa jos ei erikseen vaadita.Anna asian nyt olla kun Kalle on hyvissä käsissä ja tietoinen mikä häntä vaivaa. Nyt toipuu ja thats it.
Sitähän ei moni tiedä vuosikymmenten takaa. Onneksi itse sain tietää heti ja se yksin auttoi. Autolla-ajo ei ole mun juttu muutenkaan.Lehdessä luki ettei tiedetä... siis suolaton ruokavalio jää jatkohoidoksi mutta sitä ei ole sairaaloissa jos ei erikseen vaadita.
UppAnna asian nyt olla kun Kalle on hyvissä käsissä ja tietoinen mikä häntä vaivaa. Nyt toipuu ja thats it.