Olisko tauon paikka?

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Siis nää jututhan on palstan suola. Tän vakavammalla palstalla tuskin viihtysin. Täältä pitää ottaa vain se, mitä tarvii ja antaa muiden olla.

Tätä mä en ymmärrä. Miten ne haukkumisketjut on tän palstan suola? Niidenkö takia täällä vaan käyt? Sillon on kyllä oma elämä melekosen tylsää.

Peesi. Miettikääs vähän mitä kirjoitatte tänne. Elämän suola toisten teilaaminen? Jos jutut menee täällä tosi raisuiksi niin se on sitten jo poliisijuttu. Eikös se mennyt niin että netissä ei saa käyttäytyä miten vain. Itse olisin vähän varuillani jos on pakko paskaa suoltaa ihmisille ja vieläpä pahasti. Teistä voidaan tehdä ilmoitus ja se onkin sitten kivaa kun aletaan tonkia teidän viestiketjujanne ja miettiä millaisia kansalaisia olette oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Siis nää jututhan on palstan suola. Tän vakavammalla palstalla tuskin viihtysin. Täältä pitää ottaa vain se, mitä tarvii ja antaa muiden olla.

Tätä mä en ymmärrä. Miten ne haukkumisketjut on tän palstan suola? Niidenkö takia täällä vaan käyt? Sillon on kyllä oma elämä melekosen tylsää.

Sanoinko niin? Otan täältä vain mitä tarvin. Jätän muut. Suosittelen sitä sullekki.

Se on oikeastaan ainoa konsti viihtyä täälä ärsyyntymättä. Me ollaan täällä kuule eri syistä kaikki. Minä lataan akkuni ja nollaan pääni rankan päivän jälkeen. Joku muu hakee vertaistukea, toinen vittuilee ja sitä kautta ehkä koittaa sietää elämäänsä jne...

Se, että meillä on eri tarpeet palstalle, näkyy täälä. Ymmärrän siis kirjavat jutut palstalla, mutta kaikkea en hyväksy. Sitä on kuitenkaan turha toitottaa kovin suureen ääneen.

Yhteistyössä