Oliskohan sitä raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipi75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä nyt sit kuitenkin tuhlasin sen viimeisen testin tänä aamuna. Ja ei hyvältä näytä :'( . Kyllä siihen nyt just ja just jonkinlainen viivanpaikka tuli, mut niin haalea, et sitä hätinä näkyy. Että tais olla turha toivo, et raskaana olisin. Ja eilen illalla ja tänä aamuna on pyyhkiessä tullu pikkusen jotain vaaleanpunertavaa.

Että jos tää nyt sit oli sitä, niin ku joku tuola aikasemmin kirjotti, et oviksen aikoihin voi joillain testeillä tulla väärä plussa, kun niihin aikoihinhan mä noi testit tein. Mutta kyllä mä nyt huomenna aion kuitenkin neuvolaan mennä vielä asian saamaan lopullisen varmistuksen. Sitpä sen tietää, mut toivo on kyllä aika lailla menny :'(

Neuvolassa käyty testi tekemässä ja negatiivinenhan sieltä tuli :'( Että se tästä raskaudesta. Kait se sit ovulaatio sai aikaan noita vääriä plussia.

Nyt ei sit muuta kun uutta yritystä putkeen. ;)

Voimia sulle tipi75
Mulla oli samalainen tilanne.Viikonloppuna tosi vahva haamu,Eilen aamulla nega ja veritesti nega.
Alkaa mennä usko tähän hommaan,kohta vuosi yritetty.

Lääkäri oli kuitenkin sitä miletä että on siel jotain tapahtunut koska tuli raskaustestiin viivat..se on kuulemma positiivista.

Kiitos kaikille!! =)

Kyl mä ihan hyvillä mielin oo, en mä kuitenkaan kauheesti tuohon raskauteen uskonu, vaikka sitä kovasti toivoin. 5 kuukautta täs nyt on yritetty, et ei nyt niin mahottoman kauaa vielä ja kaks lasta kuitenkin jo on, joista pitää olla ja olenkin tosi kiitollinen ja onnellinen.

Eiköhän se vielä sieltä tärppää jossain vaiheessa. ;)

Yhteistyössä