Oliskohan tää hyvä pyörä (sis. linkki), kokemuksia merkistä yms.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
:ashamed: Mä se jaksan jauhaa näistä pyöristä :ashamed:

Mut tämmönen olis huutonetissä: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=77617973

Mun mielestä ihan hyvännäköinen, eikä edes kovin vanha. Mut mä en edelleenkään hirveesti noista pyöristä tiedä :D Mitenköhän toi hintaluokka, jos se ei tosta kauheesti nousis... Ite jos huudan niin olis hintana 119e, maanantai aamuna sulkeutuu...

Aika huteran näkönen. Sanon ihan suoraan että kannattaa ostaa kunnon naistenpyörä (mummomallinen vai miksi sitä sanotaan), jos haluaa että se kestää ja kestää.
Ajaminenkin paljon keveempää.
Ei tollasista pikkuvänkyröistä ole mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Aika huteran näkönen. Sanon ihan suoraan että kannattaa ostaa kunnon naistenpyörä (mummomallinen vai miksi sitä sanotaan), jos haluaa että se kestää ja kestää.

Mikä mummopyörä? :whistle: Mä haluan, että siinä pyörässä on vaihteita... Vaihteettomilla on raskas ajaa pidempiä matkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Mikä mummopyörä? :whistle: Mä haluan, että siinä pyörässä on vaihteita... Vaihteettomilla on raskas ajaa pidempiä matkoja.

Kyllä niitä on vaihteellisiakin.
Mutta musta vaihteeton on kevyin.

bikemars068jz.jpg

mummo fillari..mut mulla on semmonen uudempiaikasempi..tai no siistimpi nyt ainakin.
Ja pirun kevyt vetää vaikka ylämäessä niin että poika on tarakalla.

Tommoseks mä olin mummopyörän kuvitellutkin, mut musta se vaan jotenkin näyttää tosi raskaalta poljettavalta... Muutenkin sellaset, missä on esim. 3 vaihdetta tai ei yhtään niin tuntuu et miten jaksaa 10km polkea, kun on paljon isoja, pitkiä ja jyrkkiä ylämäkiä, ainakin toiseen suntaan..

Yhteistyössä