Oliskohan tälläinen miesten makuun? (alusvaateasiaa )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
http://www.klingel.fi/shop/Klingel-extrat-Uutta-verkkokaupassa-Naisten-muoti-Tukialusasut-Avomallinen-Korseletti/product/3279088/group/3257522/Tuotetiedot.a174.0.html

Tuohon sitten vielä lisäksi mustat sukat kun on kerran sukkanauhatkin. :D

ei minustakaan kovin seksikäs, ennemmin vaikka tämä:
"Annabel" Setti 42.85EUR

Vaihtoehdot:
Koko: SM

Määrä:

Naisellinen musta setti, jossa ihastuttava punainen pallokuosi.
Rintaliivi on kaarituettu ja 3-/4-kupit kevyesti topatut. Kuppien yläosassa naisellinen röyhelöinti. Liivin alaosassa punaista satiininauhaa. Hurmaava lantiolle satiininauhalla sidottava hame. Yhteensopivat stringit.

Materiaali: 90%polyesteri, 10%elastaani

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei minustakaan kovin seksikäs, ennemmin vaikka tämä:
"Annabel" Setti 42.85EUR

Vaihtoehdot:
Koko: SM

Määrä:

Naisellinen musta setti, jossa ihastuttava punainen pallokuosi.
Rintaliivi on kaarituettu ja 3-/4-kupit kevyesti topatut. Kuppien yläosassa naisellinen röyhelöinti. Liivin alaosassa punaista satiininauhaa. Hurmaava lantiolle satiininauhalla sidottava hame. Yhteensopivat stringit.

Materiaali: 90%polyesteri, 10%elastaani

Niin mikä? Vaikea sanoa ilman kuvaa.

Mä olen jonkun verran ylipainoinen ja mulla on isot rinnat. On vaikea löytää nättejä alusvaatteita, helppohan se on teidän laiheliinien sanoja kun itse löydätte vaikka mitä.

sori tuo sähellys, en näköjään osannu kuvaa laittaa...mut jokatapauksessa tuolla on mun mielestä kauniitakin www.boutiqueloulou.com, osa on vähän "huorahtavia" mut on kyllä nättejäkin

Ei ole mikään viettely-ihanuus tuo alusasu. Jotenkin järkky, kun tulee noin paljon takamuksen yli reisille. Kyllä niitä on ihan kauniita ja tukeviakin ilman, että se olisi tuollainen "mummomalli".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä olen jonkun verran ylipainoinen ja mulla on isot rinnat. On vaikea löytää nättejä alusvaatteita, helppohan se on teidän laiheliinien sanoja kun itse löydätte vaikka mitä.

No mut eiks joku kaksosanen ois kuitenki vähän viettelevämpi tai sit semmonen perinteisempi korsetti? Et ei ihan tommonen tukisukan näkönen, vaikka ihan nätti se on.. tukisukaks. :)

etkö vois ostaa vaan jotkut megaseksikkäät rintaliivit ja pikkuhousut ilman korsetteja?? mun mies ainakin sanoi ettei edes pidä korseteista naisilla, eikä ymmärrä miksi naiset niin luulee... missä päin asut? Itäkeskuksessa Funky Junk liikkeessä on todella ammattitaitoisia ja ystävällisiä myyjiä jotka varmasti löytävät sinulle istuvat ja seksikkäät alusvaatteet! Tsemppiä!

etkö vois ostaa vaan jotkut megaseksikkäät rintaliivit ja pikkuhousut ilman korsetteja?? mun mies ainakin sanoi ettei edes pidä korseteista naisilla, eikä ymmärrä miksi naiset niin luulee... missä päin asut? Itäkeskuksessa Funky Junk liikkeessä on todella ammattitaitoisia ja ystävällisiä myyjiä jotka varmasti löytävät sinulle istuvat ja seksikkäät alusvaatteet! Tsemppiä!

Tykkääkö sun mies sitten enemmän korseteista miehillä?

Hitsi kun pätkii... Oli joku isompien naisten nettiputiikki, jossa oli kauniita alusvaatteita, myös bodyja ja korsetteja. Yritän pinnistellä sen nimen mieleeni... hetkonen.

Ei kaikki asu pääkaupunkiseudulla! :kieh:

Ei mulla ole miestä joten ei tässä nyt yhden miehen mielipidettä kaivata. Jos mulla olisi mies, niin olisin kysynyt hänen mielipidettään enkä teidän.

Pitää käydä katsomassa noita nettisivuja mistä tuo yksi kertoi.

Vai Funky Lady?

Yhteistyössä