E
epävarma
Vieras
Täällä olikin jo keskustelua ihastumisesta/rakastumisesta ensi silmäyksellä.. ja siellä tuntui kyllä olevan paljon sellaisia ihmisiä jotka olivat heti tienneet, että henkilö on se oikea. Mutta onko olemassa ketään, joka ei ole ollut alusta alkaen varma asiasta? Tämä aihe on itselleni ajankohtainen, sillä tapasin n. puolitoista viikkoa sitten miehen, jonka kanssa olen nyt sitten tapaillut. En ole edelleenkään täysin varma että onko meillä tulevaisuutta, tosin en ole sitä ajatusta myöskään hylännyt. Olo on tosi hankala, koska en tunnu saavan selvää ajatuksistani. Tähän varmasti vaikuttaa se, että olen ollut todella pitkään ilman kumppania ja aiemmat tapailut/suhteet ovat päättyneet yleensä siihen, että minä olen kyllästynyt koko hommaan. Nytkin päässäni takoo koko ajan ajatus "kyllä se kyllästyminen vielä tulee, katso nyt miten se tekee tuonkin asian ja tuon ja tuon....". Myönnän senkin että minulla on varmasti jonkin asteen pelko sitoutumisesta joka voi myös vaikuttaa asiaan. Mietin vaan juuri sitä, että jos en nyt tunne miestä kohtaan selvää ihastusta ym. niin kannattaako tätä jatkaa pidemmälle.. onko se kenenkään kannalta hyvä? Vai voiko se varmuus toisen sopivuudesta tulla ajan kanssa...?