J
Jaana
Vieras
Ja tilanne on nyt sellanen että nuorimmainen täyttää kolme ja esikoinen on 4v.Olen ajatellut et josko alkaisin töitä ettimään taikka koulunpenkille mutta tuntuu että nyt laman takia töitä on hyvin vähä,koska firmat täälläpäin vähentää koko ajan työntekijöitä ja mieleistä koulua ei täälläpäin ole...Niin mulla on alkanut pyörii mielessä et oisko se nyt hyvä aika yrittää sitä kolmatta lasta?Tulis kaikki sit samaan syssyyn
Vai pitäisikö vuosien antaa kulua ja miettiä sitä iltatähteä myöhemmin
Mielipiteitä!!!!!Kai mua on alkanupieni vauvakuume vaivaamaan