Ollaan nyt sitten pilattu miehen siskon perheen joulu :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi päivää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi päivää

Vieras
Mun mies on heittänyt tutuille ja sukulaisille joulupukkikeikkaa varmaan viitenä-kuutena jouluna. Ollaan oltu aatot kahden ja käyty sukuloimassa ja sit mies lähteny pukkikeikoille ja illalla vielä kaksin nautittu olostamme ja oltu vaan..

Mutta tänä vuonna kaikki on toisin, meillä vajaan vuoden ikäinen tytär ja tänä vuonna halutaan olla sitten perheen kesken koko aatto.

Kun mies kertoi tän siskolleen siskon kysyessä miestä taas pukiksi, sisko suuttui ja ilmoitti et me ollaan itsekkäitä ja ollaan pilattu nyt heidän lapsen joulu :xmas:

Että näin meillä. Sukuaan ei voi valita.....? Onneksi ystävät voi :D

just. Ja siskohan ei voi hankkia sitä pukkia muka mistään muualta. Tai voihan niiden mies olla välillä pukki sille suvulle.

Minua jotenkin ihmetyttää tuo, että pukittomuus muka pilaisi joulun. meillä ei ole ollut enää useaan vuoteen pukkia kun se pelotti enemmän kuin ilahdutti. Lahjat tulee kuusen alle saunomisen aikana ja se siitä. Ei ole ollut joulut pilalla!

Eniten tässä huvittaa se, että jos edes läpällä kysyisin miehen siskon miestä meille pukiksi, niin miehen sisko varmaan sais jonku hepulin et kehtaisin edes ehdottaa sellaista ja varmaan syyttäis mua jostain isän ryöstämisestä lapselta aattona :D

Meillä ei oo koskaan käyny pukkia, tontut on tuoneet lahjat kuusen alle ja hyvin on kelvannu....... :)

Ainiin ja meidän velvollisuus on kuulema nyt sitten hankkia toinen pukki tilalle.
Mä en aina tiedä itkeekö vai nauraa, se ihminen on ihan pimee. Anteeks vaan :D

Mä varmaan toteaisin että rahalla saa. Että jos tuollaiset 150 euroa maksatte puhtaana käteen, niin mies käväisee kyllä vartin joulupukkikeikalla.

Ihmiset osaa olla hiton itsekkäitä...tajuamatta sitä ollenkaan. Ei ole pitkä aika siitä kun kuuntelin tuttavan vuodatusta siitä miten itsekäs hänen siskonsa on, kun lähtee etelään juuri silloin kun heidän vauvansa nimiäiset tullaan pitämään, ja sisko on ne voileipäkakut aina väsännyt. RÄÄH!

Jos se on jo noin monta vuotta ollut pukkina, niin eiköhän lapsen olisi aika saada jo tietää, että pukkia ei ole olemassa :D. Vai meinasivatko, että kouluiässäkin vielä uskoo pukkiin?

Lapsellinen olet, jos sinua naurattaa se että siskosi lasten joulu menee pilalle. Miksi miehesi ei voisi käydä heillä Joulupukkina, vaikka teillä on nyt oma lapsi?

Lapsellinen olet, jos sinua naurattaa se että siskosi lasten joulu menee pilalle. Miksi miehesi ei voisi käydä heillä Joulupukkina, vaikka teillä on nyt oma lapsi?

Oletko samanlainen idiootti kenties kuin ap:n miehen sisko? :D Minkä ihmeen takia niitten lasten joulun pitäisi mennä pilalle, onko se jotenkin ap:n tai hänen miehensä vika ja miksi? Miksi ap:n miehellä olisi velvollisuus esiintyä joka joulu pukkina siskonsa perheelle hamaan hautaansa asti? Lapsellisuutta löytyy nyt ihan muualta kuin ap:n perheestä.

No kieltämättä vähän lapsellista touhua miehen siskolta jos heidän joulunsa on kiinni yhdestä pukista. Toisaalta asuvatko miten kaukana? Lähinnä mietin että eihän siinä pukkihommassa nyt kauaa mene jos välimatka ei kovin pitkä, niin eikö sen yhden pukkikeikan nyt voisi miehesi heittääkin jos muut pukkikeikat sit jättää väliin. Tuskin se nyt kovin kummosesti teidän joulunviettoon vaikuttaa jos iskä vajaan tunnin on poikessa.

Mä käsitin, että ap nauraa miehensä siskon itsekkyydelle ja lapsellisuudelle: yhyy, joulu on pilalla koska te ette suostukaan enää juoksemaan meidän pillin mukaan!

Ei hän varmaan sille naura, että lapsen joulu on pilalla....tai siis, eihän se ole :D ellei ap:n miehen sisko itse sitä pilaa.

Älä välitä, ap, miehesi pilasi vain joulun haluamalla itsekkäästi olla oman lapsensa kanssa koko joulun. Ilmeisesti miehen siskon mies ei kykene hetkeksi esiintymään pukkina omille lapsilleen? Me pilattiin miehen veljen vaimolta vissiin koko vuosi... Ihan vain helposti saamalla neljäs lapsi. Miehen veli kun ei enää halua lapsia ja tätä uutta vaimoa tää asia kismittää. He eivät voi tulla nyt jouluksi anoppilaan. Mutta ihan oma valinta!

No jo on uskomatonta touhua, ei siun mies ole mikään velvollinen olemaan
joka ikinen joulu joulupukkina siskonsa lapsille, eikä teijän velvollisuus ole hommata
tilalle toista pukkia, kyllä se on vanhempien tehtävä.
Kyllä teillä on oikeus viettää joulua oman perheen kesken.

Sanoppa miehesi siskolle että nyt on sitten hänen miehensä vuoro olla joulupukkina
teidän lapsille.

Miehen sisko tässä on itsekäs, eikä ap.

Yhteistyössä