Ollaan oltu nuoruuden poikaystäväni kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Säihkysilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Säihkysilmä

Vieras
ystäviä jo monta vuotta. Läheisiä sellaisia mutta ei olla treffattu kertaakaan ( tavattu muutamia kertoja sattumalta ). Mutta joka päivä ollaan yhteydessä kuitenkin.
Nyt olen alkanut puhumaan että voisi tulla vaikka meille kylään ( minä naimisissa ja lapsia muutama, hän sinkku ).
Sanoi että "voishan se ehkä sopia". Kysyin että pelkääkö miestäni kun epäröi. Sanoi että "en pelkää". Kysyin että pelkääkö minua ja ei kuulema minuakaan. Syy on kuulema hänessä, mikä se syy sitten voisi olla?
Kysyin että eikö halua nähdä niin sanoi että ei tarkottanut sitä muttei osaa selittää asiaa.
Kysyin että liittyykö se jotenkin tunteisiin, meidän menneisyyteen tai muuhun sellaiseen ja vastaus oli että "Ei siinä pitäis olla mitään ongelmaa että tavataan" :o

Mitähän hän oikein meinaa? Onko siinä ongelmaa vai eikö ole? Kun mieli muuttui noin kesken kaiken.

Katsopas kun välimatka voi olla useinkin tapaamisien esteenä ;) Mutta yhteyttä voi pitää kuitenkin päivittäin ja kaikesta voi puhua tämän ihmisen kanssa. Kaikista luotettavin ihminen ja ystävä hän on minulle :)
Mutta tapaaminen ei ole aina ollut niin helppoa, välimatkan ym. syiden vuoksi.

Ehkä hän haluaisi tavata, mutta jännittää jotain. Esimerkiksi sitä, jos ei sitten olekaan niin mielenkiintoinen ihminen sinun mielestäsi, kun tapaatte oikeasti pitkän ajan kuluttua.

se luulee, että sulla on taka-ajatuksia, eikä halua tulla koska ei halua että alat unelmoimaan.
Onko tavannut koskaan sun miestäs? Miehes tietää, että olette joka päivä yhteyksissä?

meidän menneisyydessä on paljon rankkoja asioita ja ajattelin että voisiko hän vierastaa ajatusta siitä että minun näkemiseni toisi ne muistot mieleen mutta en tiedä onko sitten kyse siitäkään.
Tämä on vaan erilaista tulkitsemista ihmisen sanomisista kuin naispuolisten ihmisten kanssa :D Kun kyseessä vastakkainen sukupuoli ja miehet yleensä ilmaisevat asiat eritavalla kuin naiset.

Miehenikin hän on ohimennen joskus tavannut. Ja mieheni kyllä tietää meidän yhteydenpidosta eikä se ole mikään ongelma. Sama se kai on jos olen yhteydessä naispuoliseen ystävääni? :o Yhtä usein. Eikä sekään ole mikään ongelma kenellekään. Ystävä kuin ystävä.

Alkuperäinen kirjoittaja heleemi:
Mulla ei oo mieskavereita... "harmi!"... joiden kaa rupatella ja ehkä tapaillakin. Oon kiitollinen tästä yhdestä ihanasta kuitenkin, se on mun paras kaveri:)

Miespuolisissa ystävissä on kyllä omat hyvät puolensa :) Varsinkin kun oma mies ei kauhean syvällisesti halua asioista puhua ja tämä ystäväni sitten mielellään keskustelee kanssani asiasta kuin asiasta niin saa itsekin vähän vastakkaisen sukupuolen mielipidettä asioihin :)
Olen kyllä tästä ystävästäni kiitollinen ja toki miehestänikin vaikka ei keskustelija tyyppiä olekaan :heart: Rakas kuitenkin.

Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa, tosin ystävän roolissa. Rakastin naista joka solullani, mutta en saanut tuotua sitä julki.
Kyseisellä ystävälläni oli miehiä kaveripiiristänikin, mutta ajatellen ystäväni tahtoa ja toiveita annoin kaiken tapahtua ja olin ystävänä hänelle salaten tunteeni.

Nyt 20v. ystävyyden aikanakin haaveilen naisesta, joka on ystäväni ja naimisissa jo kolmatta kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmautunut mies PALSTAILIJA:
Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa, tosin ystävän roolissa. Rakastin naista joka solullani, mutta en saanut tuotua sitä julki.
Kyseisellä ystävälläni oli miehiä kaveripiiristänikin, mutta ajatellen ystäväni tahtoa ja toiveita annoin kaiken tapahtua ja olin ystävänä hänelle salaten tunteeni.

Nyt 20v. ystävyyden aikanakin haaveilen naisesta, joka on ystäväni ja naimisissa jo kolmatta kertaa.

Eli sinä epäilet että tällä miehellä olisi vahvoja tunteita minua kohtaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kyllä, sillä hän sokeasti toivoo parastasi

Kyllä, sillä hän sokeasti toivoo parastasi

Eli toivoo mitä?

En nyt oikein meinaa uskoa tuohonkaan. No samapa se. Jos ei halua tavata niin ei se sinällään ole mikään ongelma :) Hyvä ystävä hän on kuitenkin :) Harmitti vähän vain kun ajattelin että vika on minussa.

En nyt oikein meinaa uskoa tuohonkaan. No samapa se. Jos ei halua tavata niin ei se sinällään ole mikään ongelma :) Hyvä ystävä hän on kuitenkin :) Harmitti vähän vain kun ajattelin että vika on minussa.

Vika ei ole sinussa, vaan hänessä. Hän ei osaa tuoda syvimpiä ajatuksiaan julki.

Yhteistyössä