Ollaan taas sanailtu exän kanssa.

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Vituttaa. Mä en ymmärrä, miten se lasten "ylimääräinen" tapaaminen, voi olla niin vaikeaa. Pisteet tosin siitä, että ensimmäisen kerran tänä vuonna, otti lapset viime lauantaina luokseen päiväksi, kun mulla oli menoa (Vaikka ei siis ollu sen vkl)

Nyt sitten pyysin 2 ylimääräistä apua.. Näillä kerroilla puoli vuotta väliä, ei käynyt, minkä kyllä arvasinkin. Eikä se mitään, saan kyllä lapsille hoitajan. Nyt sitten mun olis pitänyt ottaa lapset hoitoon la-päiväksi, kun heillä on jotain menoa. Typerää ja lapsellista, en ota. :ashamed: :D :/ ;) :p :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Toi on kyllä sellainen asia mitä en käsitä.
Jos lapset eivät asuisi luonani niin takertuisin kynsin ja hampain jokaiseen ylimääräiseen vierailuun joka vaan olisi mahdollista saada.

No aivan. Kumma kun ei omien lasten kanssa halua aikaa viettää??

Mä tiedän tasan miltä susta tuntuu kun saan samaa kattoo läheltä... tosin tää sälli ei ole koskaan kiintyny lapseensa ja tekee kiusallaan sitä et lapsen äitil vaikeutus elämä :( . saa nähä miten käy kun uuden kanssa tulee kohta lapsi... unohtuuko esikoinen kokonaan kun nytkin haluu nähä sitä vaan 2 viikonloppua kuukaudessa :(

Jos lapset eivät asuisi luonani niin takertuisin kynsin ja hampain jokaiseen ylimääräiseen vierailuun joka vaan olisi mahdollista saada.

Noi kaksi ylimääräistä kertaa olis mun työhön ja häihin liittyvää. Asutaan kuitenkin vajaan 10km:n päässä toisistamme, ja yhden kerran tänä vuonna, kun pyysin otti ylimääräisen kerran lapset. Itse on soittanut kerran, ja hakenut lapset puoleksi tunniksi. Siis ylimääräistä. Ärsyttää, aina päätän, etten kauppaa sille lapsiaan, koska se on typerää... Mutta sitten kuitenkin, kun tenavat haluaisi siellä enemmän ollakin.

Samaten minä. Ihan sama vaikka kaikki sanoisivat, että "se hyppyytää sua"

No yh:t! Sen yh -elämänhän piti olla niiiiiin ruusuista. Eikä miehiä/ isiä tarvita mihinkään!

Ihan varmaan joo lapset ei kärsi, kun seuraavat sivusta äidin yritystä saada vastentahtoinen isä ottamaan lapsi luokseen. Kirsikkana kakun päälle, äitikin sitten kostona kieltäytyy pitämästä lasta. Mitäs sitten se lapsen etu? on ihan turhaa väittää, että missään vaiheessa vuosien aikana lapsi ei tajua/ huomaa kuviota. Ja tällöinhän lapsi varmasti tuntee itsensä aika ei-halutuksi...

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää toisten ketjujen jeesustelut yh:n elämästä:
No yh:t! Sen yh -elämänhän piti olla niiiiiin ruusuista. Eikä miehiä/ isiä tarvita mihinkään!

Ihan varmaan joo lapset ei kärsi, kun seuraavat sivusta äidin yritystä saada vastentahtoinen isä ottamaan lapsi luokseen. Kirsikkana kakun päälle, äitikin sitten kostona kieltäytyy pitämästä lasta. Mitäs sitten se lapsen etu? on ihan turhaa väittää, että missään vaiheessa vuosien aikana lapsi ei tajua/ huomaa kuviota. Ja tällöinhän lapsi varmasti tuntee itsensä aika ei-halutuksi...

Mun ja lasten elämä on ihanaa. Mä en tarvi miestä mihinkään, mutta lapset vois tykätä tavata isäänsä useammin, toki ovat jo tottuneet, siihen että vaan joka2 vkl.

Muuten en oikein kirjoituksesi pointtia ymmärrä?

Alkuperäinen kirjoittaja jp:
ei kaikkia kiinnosta meenyt elämä kenties hänellä uusi vaimo ja lapsia?

Mennyt elämä?
Eihän ne lapset sieltä mihinkään häviä vaikka oliskin uus puoliso ja uutta perhettä.
Kyllä mun mielestä kaikki lapset on nykyisyyttä ja tätä päivää, ei vanhempien ero tarkoita sitä että ne lapset pitää jättää kokonaan pois elämästään.

Alkuperäinen kirjoittaja ei sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mä nyt vähän jäin kaipaamaan tuon vieraan vastausta :)

Eikös se ole turha sinulle yrittää mitään selittää kun itsekin sanoit ettet tajua pointtia? :D

Niin...? Meillä on lasten kanssa hyvä elämä, lapset ei seuraa sivusta mun yrityksiä saada isää tapaamaan lapsiaan.. Ja jos mä en tarvi miestä, ei se tarkoita sitä, etteikö lapset tarvis isäänsä? Tajusko joku muu sen vieraan pointtia?

No mut entäpä jos joskus teetki niin, että kun hän ei voisi jonkun tärkeän menon takia ottaa lapsia hoitoon..niin sopisitte vaan jonkun toisen viikonlopun? Koska nyt hän seuraavalla kerralla muistaa juuri tämän viikonlopun, kun sinä et joustanut. Lapste kuitenki aistii, etteivät ois "tervetulleita" ku olisi tärkeää menoa. Tietysti asia on eri, jos meno on aina sama..mut sit voi miettiä, et onko järkeä miehen tapailla väkipakolla lapsiaan, jos se homma ei kiinnosta..sekään ei kyllä hyväksi lapsille ole.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
No mut entäpä jos joskus teetki niin, että kun hän ei voisi jonkun tärkeän menon takia ottaa lapsia hoitoon..niin sopisitte vaan jonkun toisen viikonlopun? Koska nyt hän seuraavalla kerralla muistaa juuri tämän viikonlopun, kun sinä et joustanut. Lapste kuitenki aistii, etteivät ois "tervetulleita" ku olisi tärkeää menoa. Tietysti asia on eri, jos meno on aina sama..mut sit voi miettiä, et onko järkeä miehen tapailla väkipakolla lapsiaan, jos se homma ei kiinnosta..sekään ei kyllä hyväksi lapsille ole.

Siis ihan suosiolla tapaa sen 2krt/kk, mutta mitään muuta ylimääräistä ei juurikaan koskaan ole. Lasten olis pitäny mennä nyt pääsiäisenä sinne, haluavat mieluummin mummolaan, eli menevät seuraavan kerran sitten 2 viikon päästä. Ja tuskin soittaa ja pyytää lapsia käymään.

Minä en jousta, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Sanoin aikoinaan, kun lapset oli 2-3v, että jos ne tulis kerran/kk vkl, ja muuten sais sitten hakee päiväkylään niin paljon, kuin haluaa, ei hakenut koskaan muuta kuin sen kerran kk vkl.

En jousta, olkoon miten typerää tahansa.

minustakin on ihan kummallista seurata näin läheltä kun mies ei halua lapsiaan tavata. meidän yhteistä kyllä hyysää ja kuljettaa mukanaan joka paikkaan. jos toi mun lapsi jostain syystä vietäisi pois multa ja saisin tavata sitä joka2 vkonloppu niin varmaan kuolisin ikävästä.
mies vaikuttaa lähinnä kiusaantuneelta kun sen lapset tulee tänne meille. tosin mua ei haittaa, en minä niitä mulle vieraita lapsia halua tavata yhtään useammin. kummeksuttaa vaan mieheni, lasten isän käytös.