?
..
Vieras
brutto yhteensä multa ja ukolta 5500?kk? mun milelest kohtuu hyvä palkkaa on ukolla ja mulla ihan peruspalkka..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:brutto yhteensä multa ja ukolta 5500?kk? mun milelest kohtuu hyvä palkkaa on ukolla ja mulla ihan peruspalkka..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No, eipä tuo bruttona kovin häävi ole, mutta varmaan sillä jotenkin pärjää.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No, eipä tuo bruttona kovin häävi ole, mutta varmaan sillä jotenkin pärjää.
vattuiletko meille joilla jää alle 1000? käteen?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Kyl te ootte melko vähä tulosia suorastaan köyhyys rajan ala puolella elätte varmasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Kyl te ootte melko vähä tulosia suorastaan köyhyys rajan ala puolella elätte varmasti.
vähä lahjaisia mahdollisesti
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja koti äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Kyl te ootte melko vähä tulosia suorastaan köyhyys rajan ala puolella elätte varmasti.
vähä lahjaisia mahdollisesti
![]()
äidin kieli ei tainnu olla opinnoissa?