T
"tiia"
Vieras
Heipsis hei!
Mä oon nyt alkanut tuumailemaan oireiden takia, mahdanko olla raskaana.. Kirjoitan tänne siksi, koska en ole aiemmin raskaana ollut ja ehkä joku kokenut voisi vähän kommentoida oireistoani, että mitä mieltä on
Nyt on siis menossa kp 19/n.25(ei päivälleen säännöllinen kierto) ja oireita on ollut n.4-5pvää
- Ihan järkyttävä väsymys, ei normaalia mulle
- Levottomat yöt, eli heräilen öisin useita kertoja, tämäkään ei ole normaalia
- Voimakas palelu, mutta kuitenkin esimerkiksi posket hehkuvat
- Rinnat turvonneet reilusti ja todella arat painellessa sekä esimerkiksi portaita kulkiessa, eli ns. hölskyessä (ei normaalisti turpoa ennen menkkoja ja arkuuttakin on hyvin vähän)
- Maha sekaisin ollut jo kolmatta päivää
- Alaselkä oli todella kipeä kolmena ensimmäisenä oirepäivänä
- Mahassa on koko ajan semmoinen tunne, kuin se olisi täynnä tai siellä olisi täysinäinen ilmapallo, turvottaa siis aivan valtavasti
- Alavatsalla välillä juilimista ja vihlomista
-Muutamaan otteeseen munasarjoja, etenkin vasemmalta, vihlaissut
- Noustessa tai äkkinäisissä liikkeissä tuntunut mahassa vihlaisua
- Muutenkin jollain tavalla heikottava olo
Niin.. eli kysyisinkin nyt, että voiko näin voimakkaat oireet olla merkki raskaudesta jo tässä vaiheessa kiertoa? Menkathan pitäisi siis alkaa ensiviikolla joten testiä ei vielä kannattane tehdä kuitenkaan?
ja siis painotan vielä sitä, että varsinaisia raskaushaaveita tässä ei ole elätelty tai raskautta yritetty, joten tuntemukset eivät ole mitään mielikuvituksen tuottamia tai toiveajattelua
Mä oon nyt alkanut tuumailemaan oireiden takia, mahdanko olla raskaana.. Kirjoitan tänne siksi, koska en ole aiemmin raskaana ollut ja ehkä joku kokenut voisi vähän kommentoida oireistoani, että mitä mieltä on
Nyt on siis menossa kp 19/n.25(ei päivälleen säännöllinen kierto) ja oireita on ollut n.4-5pvää
- Ihan järkyttävä väsymys, ei normaalia mulle
- Levottomat yöt, eli heräilen öisin useita kertoja, tämäkään ei ole normaalia
- Voimakas palelu, mutta kuitenkin esimerkiksi posket hehkuvat
- Rinnat turvonneet reilusti ja todella arat painellessa sekä esimerkiksi portaita kulkiessa, eli ns. hölskyessä (ei normaalisti turpoa ennen menkkoja ja arkuuttakin on hyvin vähän)
- Maha sekaisin ollut jo kolmatta päivää
- Alaselkä oli todella kipeä kolmena ensimmäisenä oirepäivänä
- Mahassa on koko ajan semmoinen tunne, kuin se olisi täynnä tai siellä olisi täysinäinen ilmapallo, turvottaa siis aivan valtavasti
- Alavatsalla välillä juilimista ja vihlomista
-Muutamaan otteeseen munasarjoja, etenkin vasemmalta, vihlaissut
- Noustessa tai äkkinäisissä liikkeissä tuntunut mahassa vihlaisua
- Muutenkin jollain tavalla heikottava olo
Niin.. eli kysyisinkin nyt, että voiko näin voimakkaat oireet olla merkki raskaudesta jo tässä vaiheessa kiertoa? Menkathan pitäisi siis alkaa ensiviikolla joten testiä ei vielä kannattane tehdä kuitenkaan?
ja siis painotan vielä sitä, että varsinaisia raskaushaaveita tässä ei ole elätelty tai raskautta yritetty, joten tuntemukset eivät ole mitään mielikuvituksen tuottamia tai toiveajattelua