Minulle kävi ihan samoin!
Isäni kuoli ,ja viikko myöhemmin tuon surullisen tapahtuman jälkeen tuli sattumalta ilmi, että miesystäväni jonka kanssa seurustelin myös jo 2 vuotta ,oli pettänyt minua jo 2 kuukautta entisen naisensa kanssa.
( olin jo kyllä saanut ihmetellä miehen kummallista jopa paskamaista käytöstä minua kohtaan,mies oli yht'äkkiä välinpitämätön /etäinen silloin kun isäni sairastu yht'äkkiä,en saanut tukea mieheltä ollenkaan,mies oli paljon poissa piti muka tehdä ylitöitä..)
Sitten kun petoksesta tuli ilmi justis sen jälkeen kun isäni oli kuollut mies alko rukoilla /anoa/ itki minua takaisin mies lupasi kuut ja taivaat,olin ainoa nainen hänelle, uskoin mutta..
Tuo oli kamalaa aikaa.
En ikinä unohda miten olen saanut kärsiä noitten kahden takia kun ajattelen tuota aikaa niin vieläkin suutun tolle petturille ja sille naiselle.
En saanut ollenkaan mahdollisuutta surra rauhassa isäni kuolemaa kun kaikki energia meni kuitenkin jotenkin tuon petturin pohtimiseen myös, koska rakastin tätä miestä kuin ketään muuta!
Siis surutyö jäi minulle jotenkin ihan kesken tuon petoksen jälkeen esim. aloin epäillä miestä kaikessa tyyliin 'missä se nyt on? miksi se ei vastaa puhelimeen? onkohan se taas sen naisen luona? miksei se soita mulle vaikka lupasi?? lähteekö se oikeasti sen kaverin luokse tai ehkä se valehtelee mulle?? ovatko ehkä salaa yhteyksissä? jne jne.
Luotto meni suoraan kaivoon,mutta silti rakastin miestä vielä,ja tämänhän takia en saanut enää mahdollisuutta surra rauhassa isäni kuolemaa kun olin niin huolissani meidän suhteesta ja etten voi luottaa miestä,kaikki energia meni miehen pohtimiseen/lupauksiin/valheisiin, ja kun mies alko soutaa edes takaisin, kun se toinen nainen otti aina salaa uudelleen yhteyttä mieheen,tämänkin takia surutyö jäi minulta jotenkin kesken,menin ihan rikki noitten kahden takia.
Suhde on nyt onneksi loppu.
Ja sitten kun suhde loppu niin voi voi kun teki pahaa, kun totesin etten voinnut surra silloin niin kuin se olisi kuullut olla ja mennä!
kaikki suru/ikävä/kaipaus isäni suhteen tuli sitten pinnalle kun suhde loppu.ja aloin vihata miestä exää...( toikin vaihe on jo ohi mutta joskus tulee pinnalle juttuja ja sitten ärsyynnyn..
Niin,varo ettei sinulle käy samoin niin kuin minulle, ettet saa mahdollisuutta surra isäsi kuolemaa rauhassa ja surutyö jää jotenkin kesken tuon miehen petoksen takia...