ollakko vai eikö olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuhanenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nuhanenä

Vieras
Niin!
Olen ollut 3 vuotta suhteessa ihanan miehen kanssa. Nyt asutaan jo yhdessäki ja asiat näyttää etenevän hienosti. Mutta... Minua vaivaa pari juttua tässä.. Ensinnäkin oltuamme vajaan vuoden yhdessä mieheltäni lipsahti käynti aidan toisella puolella. Sanoi kuitenkin minulle tuolloin, että kännipäissään moista meni tekemään. Olen päässyt sinällään asiasta yli, mutta ajoittain tulee vaan mieleen kaikenlaista. Kuinka helposti se pettää toisen kerran jne. Nyt kun suhde on edennyt ja alkuhuumakin on vähentynyt, voin todeta että ensi kertaa olen suhteessa, jossa joudun joskus vonkaamaan seksiä. Millon tulee hyvä ohjelma telkusta, millon mitäkin... En edes muista. koska multa ois riisuttu vaatteet intohimon pyörteissä pois jne. Pidän itsestäni huolta ja toisinaan pyrin näyttämään hänen silmissään ihanalta. Tosin kohteliaisuuksia harvoin tulee...
Että tämmöstä jankkausta.

Nainen,sinulla on normaali parisuhde jossa rakkaus muuttuu ei katoa?Vinkki,käytä dildoa äläkä miestä (esim.kuukausi).Älä osoita halukkuutta seksiin,katso miten käy:)

todellisuuteen! Kuten edellinen jo mainitsikin, tuommoista se on pidempään kestäneessä parisuhteessa. Joskus joutuu vonkaamaan, joskus ei. Ei se silti tarkoita sitä, että mies pettäisi tai ei haluaisi sinua. Anna ajan kulua, niin eiköhän se siitä mieskin joskus syty...

Yhteistyössä