Ollapa kaikki nuoret naiset yhtä rohkeita ja päättäväisiä :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
Näinhän tuolla Maltsussa menee, tummapintaiset voivat olla välillä hippasen röyhkeitä...välillä kun silläkin suunnalla tulee käytyä ja odottaa junaa niin näkee vaikka mitä.

Paras oli kun eräs mamu tuli IHAN kylkeen ja sopotti: "you are so beautiful." ja loi oiiikeen "intensiivisen" katseen muhun.

Oma mieheni haahuili kauempana, jäi ihan pirruuttaan kauemmas seuraamaan tilannetta ja naureskelemaan :D mä olin jo kulmat kurtussa ja yritin samalla sanoo ett "mulla on kuule seuraa" ja huitoo omaa prkleen ukkoani lähemmäs ett pääsen tilanteesta pois...

No lähditkö mamun matkaan?

No mitäpäs luulisit, pampula? Jos noinkin hyökkäävällä tyylillä tullaan "pokaamaan", ja jos SULLA pöksyt siitä kostuukin <3 niin- - - ei se kaikilla ihan noin toimi, höperö :D

Jos jäi epäselväksi niin joo, samaan junaan hyppäsin (oman mieheni kanssa).

Mua ahdistaa tollanen lähentely, bussissa käy välillä mamut tosi röyhkeesti kiinni ja melkein pelottaa vaikka siellä on muitakin :(

En ymmärrä, miksi ne ei voi sopeutua tähän kulttuuriin, vaan tuovat omat tapansa tänne. No, ei olla enää kaukana Britanniasta ja Ruotsista, jossa homma on jo pärskähtänyt käsiin.

Näinhän tuolla Maltsussa menee, tummapintaiset voivat olla välillä hippasen röyhkeitä...välillä kun silläkin suunnalla tulee käytyä ja odottaa junaa niin näkee vaikka mitä.

Paras oli kun eräs mamu tuli IHAN kylkeen ja sopotti: "you are so beautiful." ja loi oiiikeen "intensiivisen" katseen muhun.

Oma mieheni haahuili kauempana, jäi ihan pirruuttaan kauemmas seuraamaan tilannetta ja naureskelemaan :D mä olin jo kulmat kurtussa ja yritin samalla sanoo ett "mulla on kuule seuraa" ja huitoo omaa prkleen ukkoani lähemmäs ett pääsen tilanteesta pois...

No lähditkö mamun matkaan?

No mitäpäs luulisit, pampula? Jos noinkin hyökkäävällä tyylillä tullaan "pokaamaan", ja jos SULLA pöksyt siitä kostuukin <3 niin- - - ei se kaikilla ihan noin toimi, höperö :D

Jos jäi epäselväksi niin joo, samaan junaan hyppäsin (oman mieheni kanssa).

Mua ahdistaa tollanen lähentely, bussissa käy välillä mamut tosi röyhkeesti kiinni ja melkein pelottaa vaikka siellä on muitakin :(

En ymmärrä, miksi ne ei voi sopeutua tähän kulttuuriin, vaan tuovat omat tapansa tänne. No, ei olla enää kaukana Britanniasta ja Ruotsista, jossa homma on jo pärskähtänyt käsiin.

Ei mamujen tarvi sopeutua, suomalaisten pitää sopeutua. Kaikki muu on rasismia.

Joo, mulla samoja kokemuksia. Paras oli ehkä se, kun raskaana lyllersin neuvolaan niin tumma mies tuli iskemään. Junaa odotellessa monesti tultu juttusille. Kerran illalla Helsingin päässä istuskelin yksin M-junan vaunussa, junan lähtöön oli vielä aikaa. Eiköhän sinne tullut kaksi tummaihoista kundia, toinen istui suoraan mua vastapäätä ja alkoi tuijottamaan. Minä laitoin MP3-soittimen täysille enkä ollut huomaavinani. Lopulta hän ilmoitti haastavalla äänellä, että haluaa puhua mun kanssa. Mä sanoin, että mulla ei ole hänelle mitään sanottavaa. Jatkoin musan huudattamista, lopulta nää kaverukset poistuivat ennen junan lähtöä. Oli hippasen kuumottava tilanne, kun olin yksin siinä vaunussa tosiaan. En tiedä mitä olisivat halunneet, eikä kiinnosta edes.

Yhteistyössä