Olli Lindholm voitti Yö-muusikoiden riitajutun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zariza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Zariza

Tunnettu jäsen
16.11.2016
1 776
200
63
Kauniainen
Tämäkin oikeuden päätös oil taas niin helvetin väärin. Jossain tv-kisassa joku julkkis lohkaisi ohimennen erittäin hyvin, että Olli Lindholm ei ole vieläkään oppinut laulamaan.
Toivottavasti tuon Yö-ukon juhlakonserttiin ei mene ketään, jos se ei ota basistiaan kovalla palkalla töihin.

Joskus teininä sitä kuvitteli Yön viisujen sanojen olevan jotain toooodella diippiä kamaa. Nykyään lähinnä ärsyttää ja ärsyttää pärstäkerroinkin.

• Tykkää
Reactions: Zariza
Harmi että voitti, Olisi minusta kuulunut ja ollut reilua antaa korvauksia sille basistille.
Olli ärsyttää ja vituttaa enkä katso mitään ohjelmaa enkä lue lehtijuttua missä hän on. hänestä saa vaikutelman että pää on todellakin pissaa täysi.

Ja mistäs ne sit riitelivätkään?

*ihan pihalla*
Olli irtisanoi soittajiaan tuossa muutama kuukausi sitten vailla mitään sen kummempaa perustelua. En nyt jaksa kaivella vanhoja juttuja, mutta kuta kuinkin noin se meni, että tuli yllätysirtisanomisia.
On kyllä jännä juttu, kun yleensä työnantaja on näissä asioissa aika heikoilla, tai siis näin mä olen ymmärtänyt.

Olli irtisanoi soittajiaan tuossa muutama kuukausi sitten vailla mitään sen kummempaa perustelua. En nyt jaksa kaivella vanhoja juttuja, mutta kuta kuinkin noin se meni, että tuli yllätysirtisanomisia.
On kyllä jännä juttu, kun yleensä työnantaja on näissä asioissa aika heikoilla, tai siis näin mä olen ymmärtänyt.

Harvempihan sitä tosiaan voi kuukausi etukäteen alkaa vihjailla että pian saat lähtöpassit. Kummasti laskee työintoa moinen tieto.

Harvempihan sitä tosiaan voi kuukausi etukäteen alkaa vihjailla että pian saat lähtöpassit. Kummasti laskee työintoa moinen tieto.
Niin, no pitäähän sitä ennalta kuitenkin ilmoittaa.
Ainut, mikä oikeuttaa saamaan lähtöpassit välittömästi on työsuhteen purku ja siihenkin pitää olla todella painavat perusteet, on törkeästi rikkonut lakia, kavaltanut rahaa, tai aiheuttanut törkeän vaaratilanteen jne.

Tosin, en tiedä miten nuo työsuhteet menee artistipiireissä. Pitää varmaan veljeltä kysäistä. :coffee:

Niin, no pitäähän sitä ennalta kuitenkin ilmoittaa.
Ainut, mikä oikeuttaa saamaan lähtöpassit välittömästi on työsuhteen purku ja siihenkin pitää olla todella painavat perusteet, on törkeästi rikkonut lakia, kavaltanut rahaa, tai aiheuttanut törkeän vaaratilanteen jne.

Tosin, en tiedä miten nuo työsuhteet menee artistipiireissä. Pitää varmaan veljeltä kysäistä. :coffee:

Toki noudatetaan irtisanomisaikoja.

Ja mistäs ne sit riitelivätkään?

*ihan pihalla*

Olli oli jokunen aika ennen irtisanomista vinkannut, että jätkän pitäis näyttää sporttisemmalta eli liiat kilot pos.

Olii itse oli possuin kaikista ennen kuin tapasi uuden rakkauden ja lopetti kaljottelun, että mahtui sisälle. Ollille voi sanoa, että kilot tulee takaisin mukavan nopeasti valmiiksi venyneeseen nahkaan. Ja vanha nahka on sitä aina.

Olli oli jokunen aika ennen irtisanomista vinkannut, että jätkän pitäis näyttää sporttisemmalta eli liiat kilot pos.

Olii itse oli possuin kaikista ennen kuin tapasi uuden rakkauden ja lopetti kaljottelun, että mahtui sisälle. Ollille voi sanoa, että kilot tulee takaisin mukavan nopeasti valmiiksi venyneeseen nahkaan. Ja vanha nahka on sitä aina.

Mähän en asiasta mitään tiedä mutta entä jos syy olikin enemmänkin se, ettei halua enää viettää aikaa porukassa missä helposti sorrutaan kaljoittelemaan?

Tosin, yksi lysti mulle. En hirmummin pidä kyseisestä musiikista muutenkaan.

Mähän en asiasta mitään tiedä mutta entä jos syy olikin enemmänkin se, ettei halua enää viettää aikaa porukassa missä helposti sorrutaan kaljoittelemaan?

Tosin, yksi lysti mulle. En hirmummin pidä kyseisestä musiikista muutenkaan.
Olen ymmärtänyt, että nyt kun Olli itse ei enää juo ollenkaan niin ei voi sietää toisten juomista. Ja tosiaan, en minäkään asiasta mitään tiedä, olen vain lukenut lehtiä/nettiä ja saanut tämän käsityksen.

Samanlainen itseään täynnä oleva persläpi kuin Lauri Tähkäkin. Sehän lakkautti bändinsä tekstarilla tai s-postiviestillä

No Laurin paskaa musaahan bändi esitti, ei siinä mitään vahinkoa, mutta tuo öykkäreiden tapa ja tyyli pistää kiehumaan pahasti:mad::mad: :mad:

• Tykkää
https://yle.fi/uutiset/3-10401856

Bändikuvioissa noi "työsuhteet" on hirveen vaikeita koska bändit syntyy yleensä ihan sillä, et kaveriporukka kerääntyy jonkun kellariin ja joku saa päähänsä alkaa rämpyttämään kitaraa. Ei siin yleensä mietitä miten tulevat miljoonat jaetaan.

Bämdin jäsenyyskin on vähän sellainen hankalahko juridinen käsite koska bändit jotka ei hirveesti tienaa niin niissä on yleensä vaan jäseniä, eli edelleen vaan se keskinäinen kaveriporukka joilla ei o asioista mitään mustaa valkoisella mitä se tarkoittaa.
Beatlesinkin levyillä soittaa satoja studiomuusikoita mutta bändissä oli vaan neljä jästentä.

Yö-nimistä bändiä ei ole ollut oikeesti olemassa vuosiin vaan olis rehellisempää todeta, että kyseessä on Olli Lindholm taustabändeineen esittämässä Yön musiikkia. Sit ne taustabändiläiset tietäis olevansa jokseenkin normaalissa työsuhteessa kuvittelematta olevansa bändin "jäseniä".

Toi on nimittäin erittäin paskamainen tilanne siin mielessä, että keikkakalenterit, studioajat yms täytetään huomattavasti etukäteen niin et voi "myydä" itseäsi yhtään muualle ensi vuodeksi joten pikaoikkupotkut tarkoittaa tyhjää kalenteria pitkäksi aikaa.

Noin käy paremmissakin piireissä. Roope Latvala sai Bodomista kenkää kesken uuden levynteon. Yhtenä päivänä kalenterissa luki, että seuraavat kuukaudet studiolla ja sit levynjulkkarikeikat ja kiertue.
Seuraavana päivänä kalenterissa ei sit ollutkaan mitään

• Tykkää