Olo on niin paska..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pakko harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pakko harmaana

Vieras
Riideltiin miehen kanssa viime yönä ja se kävi päälle.. Lähti menemään eikä ole sen koommin kuulunut. Tiedän että mun pitäisi nyt jättää mies mutta luulen että en siihen taaskaan pysty. Rakastan vaikka onkin ihan mulkku.. Tää on nyt sit vaan vuodatus..

Alkuperäinen kirjoittaja Pakko harmaana:
Riideltiin miehen kanssa viime yönä ja se kävi päälle.. Lähti menemään eikä ole sen koommin kuulunut. Tiedän että mun pitäisi nyt jättää mies mutta luulen että en siihen taaskaan pysty. Rakastan vaikka onkin ihan mulkku.. Tää on nyt sit vaan vuodatus..

Itke vaan, se helpottaa..... :hug:

Onko teillä lapsia?
Haluatko opettaa heille mallin että äitiä voi kurittaa ja äiti on alistuva heikko ihminen?
Ja jos mielesi tekee sanoa ettei lapset nähneet niin voin sanoa että kyllä lapset asettelun vaistoaa vaikkeivät konkreettisesti mitään näe.
Olen itse pienenä ollut iässä 6-12 jatkuvasti huolissani vanhemmistani (kummastakin) ja siitä mitä saattavat toisilleen tehdä, vaikka yrittivät tapella/riidellä kun en kuullut (tai niin ne kai luuli). Se oli tosi rankkaa ja raastavaa aikaa ja suuri helpotus oli kun isä muutti pois ja vanhemmat erosivat. Vaikka se oli kurjaa ja kaipasin isääni niin suuri huoli ja taakka hävisi harteiltani koska koin kokoajan olevani vastuussa siitä mitä vanhemmille tapahtui / vahtasin ettei mitään tapahtuisi.

Lukekaapa joskus jotain teinien palstoja, siis ei pelkästään ap vaan myös muut väkivaltaa/alkoholismia kotonaan sietävät. Aika karuja juttuja, ja ne vihan, surun ja häpeän tunteet, mitä tuntevat vielä isompinakin. Olkaa edes sen verran aikaa erossa, että lapset ovat tarpeeksi vanhoja muuttamaan pois kotoa, sen jälkeen voitte sitten palata takaisin sinne ihanan puolisonne turviin hakattaviksi.

Puoli vuotta sitten oli kaikki hyvin. Sitten.. ensin kuoli äiti (alkoholisti) ja sitten toinen todella tärkeä sukulainen muutaman kuukauden päästä. Tiedän kyllä mikä olisi järkevintä.. mutta. Tää on niin.. Voi paska!

Muiden on niin helppo antaa ohjeita kun itsellä surraa päässä. Meillä on ollut todella hankalaa miehen päihteiden käytön vuoksi, kiinni on käynyt kerran seurusteluaikoina kun repi hiuksista. Selvin päin on ihana ihminen, humalassa menee aina tappeluksi. Melkein vuosi sitten miehelle oli käydä aineissa tosi huonosti ja sen jälkeen puhuttiin yötolkulla ja vihdoin sain hänet suostumaan YHDESSÄ terapiaan. Mies on sen jälkeen ollut paria kertaa (ei kotona) lukuunottamatta selvin päin.
Joka päivä mennään sillä sopimuksella että koeaikaa eletään. Itse olin valmis jättämään miehen lasten takia, mutta sitten ajattelin etten voi lähteä kävelemään ellen ole yrittänyt tätä viimeistä keinoa. Surettaa se mitä pienet lapset ovat kokeneet, mutta toivon että heillä nyt on vähän parempi isä, vaikka emme sitten ehkä loppujen lopuksi hautaan asti yhdessä menisikään.