V
vierailija
Vieras
Ei ne raaka-aineet ole luomua.Miksi ihmiset eivät tee itse oluttaan? Siihen on valmiit ohjeet, välineet eivät montaa kymppiä maksa ja raaka-aineetkin maksavat vain pienen murto-osan kaupan oluen hinnasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ne raaka-aineet ole luomua.Miksi ihmiset eivät tee itse oluttaan? Siihen on valmiit ohjeet, välineet eivät montaa kymppiä maksa ja raaka-aineetkin maksavat vain pienen murto-osan kaupan oluen hinnasta.
Laiskoja.Miksi ihmiset eivät tee itse oluttaan? Siihen on valmiit ohjeet, välineet eivät montaa kymppiä maksa ja raaka-aineetkin maksavat vain pienen murto-osan kaupan oluen hinnasta.
Oikeesti?Virolaiset ovat kaljapöhnässä 24/7.
Jos ei ole luomua, kukaan ei tiedä.Toope. Ei sitä tehdä yleensä siitä vaan ohrasta. Maissiolut on hyvin pahaa, muistelen että olen joskus testannut
Niinku voi ottaa pienemmän lasin jos ottaa tai harvemminhaittaaks se![]()
Miksi ihmeessä muovipulloon. Maailma on täys muovipulloi. Ootko nähnyt rantoi missä täynnä tyhjiä muovipulloi kun muualla maailmassa ei tunneta panttipulloi.Olut kannattaisi pakata muovipulloon.
laiskoja?Miksi ihmiset eivät tee itse oluttaan? Siihen on valmiit ohjeet, välineet eivät montaa kymppiä maksa ja raaka-aineetkin maksavat vain pienen murto-osan kaupan oluen hinnasta.
Miksi ihmeessä muovipulloon. Maailma on täys muovipulloi. Ootko nähnyt rantoi missä täynnä tyhjiä muovipulloi kun muualla maailmassa ei tunneta panttipulloi.
Niin ai et vain suomenmarkkinoille muovi olut pulloi. Kalja saattaa kul maistuu huonolle siitä. Olut kuuluu tölkkiinEivät suomalaiset muovipullot päädy sinne kehitysmaiden rannoille, joten Suomessa voidaan ihan hyvin käyttää muovipulloja. Limsatkin ovat muovipulloissa eikä se ole mikään ongelma.
Virolaiset ovat kaljapöhnässä 24/7.
Eikun siitä jää alumiinia joka on yksi tunnettu syy dementiaanNiin ai et vain suomenmarkkinoille muovi olut pulloi. Kalja saattaa kul maistuu huonolle siitä. Olut kuuluu tölkkiin![]()
Ei ossaaMiksi ihmiset eivät tee itse oluttaan? Siihen on valmiit ohjeet, välineet eivät montaa kymppiä maksa ja raaka-aineetkin maksavat vain pienen murto-osan kaupan oluen hinnasta.
Ei ole tiloja räpimiseen?Miksi ihmiset eivät tee itse oluttaan? Siihen on valmiit ohjeet, välineet eivät montaa kymppiä maksa ja raaka-aineetkin maksavat vain pienen murto-osan kaupan oluen hinnasta.
Ruuan hinta on aivan liian halpaa, näkeehän tuon jo katukuvasta enemmistön ollessa ylipainoisia.tupakan, viinan, oluen hinnat voi vapaasti nousta. mutta ruuan hintaa pitäisi tiputtaa
on sitä mönjää onessa muussakinToope. Ei sitä tehdä yleensä siitä vaan ohrasta. Maissiolut on hyvin pahaa, muistelen että olen joskus testannut
hanki jo omat kotikanattupakan, viinan, oluen hinnat voi vapaasti nousta. mutta ruuan hintaa pitäisi tiputtaa
Ei kun puutynnyriin niinkun ennen vanhaan.Olut kannattaisi pakata muovipulloon.
Siksi niitä tehdäänEikä kukaan huomaa silmänkääntötemppua?