P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:28 vieras kirjoitti:Hei kiinnostaiskohan ketään kajaanilaista tutustua...Olen 24v kahden lapsen äiti, mieskin löytyy ja kajaaniin ollaan taas muuttamassa, kuhan vain asunto ekaks löytyyJokunen vuosi tuli muualla asuttua, mutta mieli tekee sinne takaisin =)
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:32 Äpyli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:28 vieras kirjoitti:Hei kiinnostaiskohan ketään kajaanilaista tutustua...Olen 24v kahden lapsen äiti, mieskin löytyy ja kajaaniin ollaan taas muuttamassa, kuhan vain asunto ekaks löytyyJokunen vuosi tuli muualla asuttua, mutta mieli tekee sinne takaisin =)
Meillä sama tilanne, tosin vasta keväällä ollaan muuttamassa takas. Ois mukava jutskata?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:35 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:32 Äpyli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:28 vieras kirjoitti:Hei kiinnostaiskohan ketään kajaanilaista tutustua...Olen 24v kahden lapsen äiti, mieskin löytyy ja kajaaniin ollaan taas muuttamassa, kuhan vain asunto ekaks löytyyJokunen vuosi tuli muualla asuttua, mutta mieli tekee sinne takaisin =)
Meillä sama tilanne, tosin vasta keväällä ollaan muuttamassa takas. Ois mukava jutskata?!![]()
Juu voishan sitä jutellaEi vielä kyllä itsekkään tiedetä että milloin päästään kajaaniin asti, mutta yritetään kovasti mekin keväällä tai viimestään kesäksi =) laitanks mä sit vaikka osotteen vai?? =)
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:36 Äpyli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:35 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:32 Äpyli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:28 vieras kirjoitti:Hei kiinnostaiskohan ketään kajaanilaista tutustua...Olen 24v kahden lapsen äiti, mieskin löytyy ja kajaaniin ollaan taas muuttamassa, kuhan vain asunto ekaks löytyyJokunen vuosi tuli muualla asuttua, mutta mieli tekee sinne takaisin =)
Juu voishan sitä jutellaEi vielä kyllä itsekkään tiedetä että milloin päästään kajaaniin asti, mutta yritetään kovasti mekin keväällä tai viimestään kesäksi =) laitanks mä sit vaikka osotteen vai?? =)
Laita vaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:43 Äpyli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:36 Äpyli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:35 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:32 Äpyli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:28 vieras kirjoitti:Hei kiinnostaiskohan ketään kajaanilaista tutustua...Olen 24v kahden lapsen äiti, mieskin löytyy ja kajaaniin ollaan taas muuttamassa, kuhan vain asunto ekaks löytyyJokunen vuosi tuli muualla asuttua, mutta mieli tekee sinne takaisin =)
Laita vaan!![]()
Mä voin kyl laittaa oman osoitteen; hansuli_84@jippii.fi
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2007 klo 16:44 ellimelli kirjoitti:Heips, Täällä myös Kajaanilainen kahden pienen pojan äiti :wave: uudet ystävät olisivat tervetulleita... =) =)