Oma yritys luontaistuote- ja hoiva-alalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Olen sairaanhoitaja sekä reikiopettaja. Haluaisin täysin uutta suuntaa elämälleni, ja olen jo pitkään haaveillut omasta yrityksestä. En vain keksi, mikä olisi kannattava liikeidea? Haluaisin tehdä erilaisia energiahoitoja, aromaterapiaa yms. Mutta se ei taida elättää? Entä jos yhdistäisi vaikka kotisairaalapalvelut ja hieronnan/energiahoidot? Siis että mulla olisi vuokratila jossa antaisin noita hoitoja ja voisn käydä myös asiakkaiden kotona tekemässä jotain pientä hoitotyötä? En kuitenkaan ole kiinnostunut siivouksesta, ruuanlaitosta jne.

Sairaanhoitajana olen työskennellyt sairaalassa, joten kädentaidot on todella vahvat kotisairaalatoimintaa ajatellen.

Vai mitä mä teen? En halua enää jatkaa nykyisellä uralla, vaan tehdä jotain ihan muuta. Olisi ihanaa kun olisi oma yritys, saisi olla itsensä pomo ja tehdä asiat just niinkuin itse haluan. Kaikkein ihaninta olisi, jos saisi keskittyä pelkkiin vaihtoehtohoitoihin, mutta se ei taida kannattaa.

Ideoita? Neuvoja? Vinkkejä? Mitä tahansa, musta tuntuu että mä kuihdun nykyiseen sairaalamaailmaan jossa työskentelen.

Yhteistyössä