Oman paikkakuntasi "kylähullu"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alterego
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nenä-kalle on koskenkorvalta..ei muutes omista lukaaleita :( asuu pienessä tuvassa. Aikanaan oli tosi fiksu ja siihen fiksuuteen se sekoski. Jokunen vuosi sitte siltä kävi jotkut varastamassa sen rahat sen kotoa.Oli aika paljon kertyny :( ja todellakin osaa kaikkien nimipäivät,paitsi ei uusia jokka lisätty vuosien varrella ;) Ihan harmiton tyyppi,säälittää välillä :( Oli mun iskän koulukaveri..

Sitte aikanaan oli muutes sellanen mummeli kans joka keräs pulloja,aika kärttyynen oli yleensä..

Nenä-Kallehan on nyttemmin keräillyt myös polkupyöriä ;) Ja tuo nainen oli Sirkka, muistan hyvin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bee:
Lahdessa on ainakin eräs mummeli joka tietyn hautausmaan vieressä näyttelee nyrkkiä kuorma-autoille ja vilkuttelee tavallisille autoille. Oon kuullut sellaisen version että mummon lapsi olisi jäänyt joskus vuonna keppi ja kivi kuorma-auton alle kyseisen tien varressa.. Tiedä sitten, huvittava näky tosin.

mä taas olen kuullut että sen mies ja koira on jääneet siinä auton alle. säässä kuin säässä on varoittelemassa. karpossakin oli sen haastattelu kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Sitten on Kaupungin vanhin huora. Keski-ikäinen naisihminen, jolla on aina sangen mielenkiintoiset meikit (Tikkurilan värikartta) ja päällä "seksikkäät" verkkosukkikset, minihame, jne. Puhuu yksikseen ja saa yhtäkkiä kamalia raivokohtauksia jos joku ohikulkija erehtyy vilkaisemaan häneen päin, tai edes hengittää hänen kohdallaan.

RR:n törmäsin keskellä talvea Prismassa. Näky oli aika silmiinpistävä. Ulkona oli parikymmentä astetta pakkasta (eli kaikki tkulaiset tietävät, että kyse ei ollut viime talvesta...) ja naisella on tiukat trikoohousut, napatoppi, napaan saakka ulottuva nahkatakki (auki) ja maitorauhaset miltei pulpahtelivat topin päälle...

Olen tosin kuullut huhun, että elelee nykyään jonkun rekkakuskin kanssa. On ainakin joku pitämässä huolta ruususta.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Bee:
Lahdessa on ainakin eräs mummeli joka tietyn hautausmaan vieressä näyttelee nyrkkiä kuorma-autoille ja vilkuttelee tavallisille autoille. Oon kuullut sellaisen version että mummon lapsi olisi jäänyt joskus vuonna keppi ja kivi kuorma-auton alle kyseisen tien varressa.. Tiedä sitten, huvittava näky tosin.

mä taas olen kuullut että sen mies ja koira on jääneet siinä auton alle. säässä kuin säässä on varoittelemassa. karpossakin oli sen haastattelu kerran.

ainiin, lahdessa keskustassa on jo vuosikausia pyörinyt pieni laiha ukkeli joka osoittelee kämmentään ja pyytää rahaa. ei tee sitä jotenkin ystävällisesti, vaan aina yrittää saada joltain kolikon ja mumisee jotain.

kampa-raimo kulkee music televisionin kassi kädessä, pitelee sitä aina jotenkin kaukana itsestään, ihan kuin jotain kakkavaipparoskista. kampa toisessa kädessä ja siniset latexhousut jalassa...

tekno-erkki löytyy youtubestakin, olikohan just sillä nimellä, kun ihmiset kutsuu näitä eri nimillä... huitoo kuin joku liikennepoliisi, oli sitten maassa makaamassa tai pyörällä ajamassa.

pullo-pasi kerää tietysti pulloja. tosi lyhyt ja laiha, jotenkin lapsen näköinen. ja lapsen tavoin härnää koiria, heittelee pikkukiviä niille ja hihittää nolona.

Tanja Karpela taitaa asua tällä paikkakunnalla...

Eiköhän se oo ihan riittävästi?
p035.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:
Mahtava ketju, pakko vastata :D

Meillä on Keppi-Heikki. Varsin harmiton tapaus, nimensä saanut siitä, että pikkupoikana heilui aina tuossa ison tien varressa kepin kanssa. Kyllä sitä siinä vielä aina sillointällöin nykyäänkin näkee, enemmän olen törmännyt ajelemassa skootterillaan kypärä takaraivolla. Hän on jollaintapaa älyllisesti vajavainen, on jo pidemmän aikaa asunut vanhustentalojen vieressä sellaisessa palvelutalossa. Joskus nuorenamiehenä oli ajanut vanhempiensa päältäajettavan ruohonleikkurin ihan entiseksi, olivat sen ihan uutena ostaneet, mutta koskaan edes terää ei oltu laitettu paikoilleen, kun Keppi-Heikki sillä suhasi ympäri kylää :D Kun ikää tuli tarpeeksi, hankki sitten skootterin.

:D ihana :) ajelee päältä ajettavalla kylällä rinkiä :D

No täällä on "kylähullu" eräs mies. Ei siis tavallaan hullu, on vain mielen kehityksessä jäänyt alakoululaisen tasolle. Moni hänet täällä tietää. Ajelee pyörällä paljon kylällä, kertoo olevansa koulun rehtori, valmentaa milloin mitäkin joukkuetta. Elää omassa mielikuvitusmaailmassaan.

Täysin harmiton tapaus ja itteasiassa aika herttainen. Ei ole pahaa sanaa hänestä sanottavana =)

Alkuperäinen kirjoittaja kisis:
SEIJA-KAARINA, semmonn hassu "täti"(jotkut sanoo et oikeesti mies,näyttää mieheltä kyllä) todella naisellinen,minari päällä aina, kirkuvan punanen huulipuna ja hiukset aina ponnarilla toisella puolella päätä(suunnilleen tuossa korvan yläpuolella) isolla donitsilla, käsilaukku aina mesissä ja hassun siitä tekee kun tosiaan näyttää ja kuulostaa mieheltä.liikku aina pulimiesten kanssa....

toinen kisiksen legenda on Upi, soittelee aina sähköurkuja kotinsa parvekkeella ja on raahannut ne kylällekkin muutaman kerran. reva roosa on kans legenda. melkein yhtä ihana kun seijakin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kisis myös:
Alkuperäinen kirjoittaja kisis:
SEIJA-KAARINA, semmonn hassu "täti"(jotkut sanoo et oikeesti mies,näyttää mieheltä kyllä) todella naisellinen,minari päällä aina, kirkuvan punanen huulipuna ja hiukset aina ponnarilla toisella puolella päätä(suunnilleen tuossa korvan yläpuolella) isolla donitsilla, käsilaukku aina mesissä ja hassun siitä tekee kun tosiaan näyttää ja kuulostaa mieheltä.liikku aina pulimiesten kanssa....

toinen kisiksen legenda on Upi, soittelee aina sähköurkuja kotinsa parvekkeella ja on raahannut ne kylällekkin muutaman kerran. reva roosa on kans legenda. melkein yhtä ihana kun seijakin. :)

ainiin ja unohdin sen kengän ostajan! se on oikeesti ahdistava. pieni mies joka yrittää ostaa kengät naisten jaloista. monesti on tullut multakin kysymään että myy nuo kengät mulle. kerran pysähtyi mun viereen autolla ja tuijotti kenkiä hullun kiilto silmissä, pakkohan siitä oli pois lähtee kun ahdisti niin paljon... ja poikaystäväkskin se on mulle tarjoutunu :laugh:

turussa samoin siinä tuomiokirkon kieppeillä kävelee sellai vanha herra edestakaisin ja kiertaa jokaisen katulampun ja ottaa hanskoja pois ja laittaa taas käteen. nuoruudesta muistan tän en tiä onk enää

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Hullu-Jone...ressukka se minusta on enemmänkin...nykyään ihan liimanhaistelija... Ja sit jo edes mennyt Pottu-Paavo joka oli legenda jo eläessään =) Minusta vain hauska mies.

Sitten oli Iso-Aino, joka oli lihava, juoponsutjakka vanhempi nainen joka piti päässään lasten pyöreitä aurinkolaseja kesät, talvet ja hametta ilman että alla oli alushousuja. Tykkäs vilautella pojille ja miehille pimperoaan esim. linja-autossa. Lasit päässään maireesti hymyili, nosti hameensa ja levitti haarat :laugh:

Onkos tää pohjois-savosta???Meillä päin oli ainakin pottu-paavo

Alkuperäinen kirjoittaja mmmm...:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Hullu-Jone...ressukka se minusta on enemmänkin...nykyään ihan liimanhaistelija... Ja sit jo edes mennyt Pottu-Paavo joka oli legenda jo eläessään =) Minusta vain hauska mies.

Sitten oli Iso-Aino, joka oli lihava, juoponsutjakka vanhempi nainen joka piti päässään lasten pyöreitä aurinkolaseja kesät, talvet ja hametta ilman että alla oli alushousuja. Tykkäs vilautella pojille ja miehille pimperoaan esim. linja-autossa. Lasit päässään maireesti hymyili, nosti hameensa ja levitti haarat :laugh:

Onkos tää pohjois-savosta???Meillä päin oli ainakin pottu-paavo

Niin eikös Iisalmessa ollut pottu-paavo????Noita muita mä en anakaan muista...Paavo heitti mua ja kaveriani potuilla selkään keskellä pohjolankatua..heitteli niitä aina siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Täältäpäin löytyy Pillu-Erkki joka huutelee rivouksia ohikulkijoille ja rämpyttää kitaraa. Ennen oli myös Aina-Iita joka viihdytti kuulijoita soittelemalla radioon ja kertomalla itsestään vähän liikaakin..

Mihis Tyyskän unohdit? :whistle: Vai onko enää elossakaan, kun ei ole muutamaan vuoteen tullut raahessa enää asuttua. Kaverilla oli kunnia asua Tyyskän alakerrassa jonkin aikaa, kuulemma eräänkin kerran sai todistaa kaikenmaailman höpötyksiä mitkä kuului yläkerran kylppäristä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Torniolainen:
Torniossa on joku papparainen, joka menee potkurilla kesät talvet ympäri kaupunkia kilometritolkulla. Toistakymmentä pussia tyhjiä pulloja saa kyytiinsä aina kiinitettyä. Oikein iloinen ja tervehtii useimpia. Varsinkin niitä, joilta pääsee hymy sen kohdalla. :D Nimenkin olen joskus kuullut, mutten muista. Onpa muute hauska ketju. :D

Pullo-Ekihän se. Hän käy vuosittain ulkomaanreissulla pullonkeruurahoillaan, on tehnyt niin ilmeisesti vuosikaudet :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Täältäpäin löytyy Pillu-Erkki joka huutelee rivouksia ohikulkijoille ja rämpyttää kitaraa. Ennen oli myös Aina-Iita joka viihdytti kuulijoita soittelemalla radioon ja kertomalla itsestään vähän liikaakin..

Mihis Tyyskän unohdit? :whistle: Vai onko enää elossakaan, kun ei ole muutamaan vuoteen tullut raahessa enää asuttua. Kaverilla oli kunnia asua Tyyskän alakerrassa jonkin aikaa, kuulemma eräänkin kerran sai todistaa kaikenmaailman höpötyksiä mitkä kuului yläkerran kylppäristä... :whistle:

Tyyskällä tuntuu olevan hyviä ja huonoja päiviä.

Meillä on sellainen Mari-Ari, kulkee aina samat vaatteet päällä, joihin kuuluu punaiset kumisaapaat säällä kuin säällä. Eli on mies joka pukeutuu naiseksi, pyörällä aina huristelee helmat hulmuten. No, eikai se mikään hullu ole, mutta kuntamme persoonallisin ainaskin.

oltiin kesällä savonlinnassa ja mua jäi vaivaan yksi nainen,kun ajeltiin torin ohi monta kertaa päivässä ja aina tuo nähtiin. Istui siinä torin likellä kun on liikennevalot niin yhden kaupan ikkunalaudalla.
Laukku roikkui kaulassa ja käveli tooosi huonosti ja olikohan keppi. Mun mielestä oli jotenkin kehitysvammainen tms.

Ja sit se puhui ja naureskeli itsekseen. Ja oli keli kuin keli,niin siinä nökötti aamusta iltaan. Tarinaa tästä??

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Sitten löytyy pulloja jääkiekkovarustekassissa roudaava mies. Todella ruokkoamaton ulkonäkö ja varustekassikin pysyy häthätää kasassa. Itsekseen kiroilee ja lapsille saattaa karjahtaa ties mitä hävytöntä jos uskaltautuvat tuijottamaan. Huhu kertoo että mies olisi upporikas, tiedä sitten kuinka luotettava tää huhu on.

Mä tiedän kans tän miehen, ja tosiaan on jo vuosia vuosia keränny niitä pulloja. Ja saman huhun kuullu, et ois siis rikastunu niillä pulloilla, mut silti vaan kerää niitä edelleen rääsyissään vaikka omaisuus on miljoonia.
Tiedä vaikka pitäis paikkansakin, mies ku on raitis (ainakin mitä oon kuullu kun pulsut sille tarjoo juomia, niin aina kieltäytyy) ja tosiaan joka päivä kerää vaan pulloja ja se jääkiekkokassi on niitä täynnä niin kait siitä vuosien varrella rikastuiskin.. :whistle:

*MUOKS* Joku olikin tuolla kertonut, että rahat menee hyväntekeväisyyteen! =) Ja muistan nyt itsekin kuulleni saman ennenkin, ei vaan heti muista. Mutta siis olisi rikas, miljonäärikin kenties, jos pitäisi rahat itsellään, mutta hyväntekeväisyyteen ne sit kaiketi lahjoittaa..?

täälä asuu yksi mies joka elämänsä asunu metsässä. Sit se pyöräilee koko ajan. Välillä käy maakuntakaupungissa liki 50kilsan päässä ja pian jo takaisin = )

On tosi hoikka ja puhelee itsekseen. Käyräsarvisella pyöräilee...

Yhteistyössä