omassa sängyssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitee

Vieras
Onko omassa sängyssä nukuttaminen väärin. Meidän tyttö on nukkunut aina omassa sängyssä. Koko perhe nukkuu näin parhaiten. Myös tyttö. Kipeenä saa nukkua meidän vieressä. Nukkuu tällöin paremmin.

Musta on ruvennut tuntumaan että ihmiset jotka nukuttaa vieressä pitää mua kylmänä ihmisenä.

Miksei ihmiset saa tehdä niin kuin itse kokee parhaaksi.

Mun lapset ei oo koskaan ikinä nukkunu vieressä. Ja ne on ihania tasapainosia lapsia ja suhteemme on lämmin ja rakastava. Ne on nyt 10 vee ja 13vee. Tee niinkuin itse parhaaksi katsot äläkä kysele muilta. Pätee muuten moneen asiaan..

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasta sitten täälläkin ?:
Mun lapset ei oo koskaan ikinä nukkunu vieressä. Ja ne on ihania tasapainosia lapsia ja suhteemme on lämmin ja rakastava. Ne on nyt 10 vee ja 13vee. Tee niinkuin itse parhaaksi katsot äläkä kysele muilta. Pätee muuten moneen asiaan..

Kun asioita ei edes tarvii kysellä kun kaikki kyselee multa =)

Koko ajan on meilläkin nukuttu omassa sängyssä, poju on tosin vasta 5kk että ehtiihän tuo vielä kavuta meidän viereen sitten isompana jos tulee tarvis :heart:

Mutta oikeesti, en minä ainakaan osaa nukkua jos vauva vieressä. Ja vauvelikin tuntuu nukkuvan ihan rauhallisesti. Kyllä on aina otettu syliin jos vauva sitä tuntuu kaipaavan ja tämänhän poju tietää, ei kait siellä muuten viihtyisi yksikseen. Minä en edes ole osannut imettää pitkälläni, alkuun en voinut olla kummallakaan kyljelläni kun mulla oli lonkkavaivoja. Sopivaa asentoa oli mahdoton saada kivunkin vuoksi. En sitten sitä koskaan oppinut, meillä syödään siis sylissä (tai sylissä tyynyn päällä ) niin että äiti istuu. :)

Yhteistyössä