Omasta miehestä..

maximillianna

Aktiivinen jäsen
18.11.2006
2 533
0
36
Ihan ihme hemmo.. :whistle: :heart:
Nyt kun ollu jo 3vkoa kotona, niin huomaa kuinka alkanut isäistyä.
Enää ei tarvi sanoa, et voisitko viedä vaattees lattialta pyykkikoriin tai voisitko laittaa, ainakin, lapsille ruokaa.

Aamulla tuli isompien ja toisen vauvan kanssa viettämään aamua ja jätti mut ja toisen vauvan pötköttelemään ja imettämään rauhassa sänkyyn.

Kun nousin sängystä oli isommat menossa ulos, mulle kahvia, jonka sain nenän eteen tuotuna, mies muisti lasten joulukalenterit, suunnitteli tonttujen tekoa ja joulu koristelua, laittoi lasten joululaulut soimaan, teki isompien apuna junarataa, nyt laittaa ruokaa meille ja kissoille ja korjailee ulkovaatteita kuivumaan kun mä kirjoittelen teille. Kertaakaan ei ole edes mulkaissut mua, että jos nostaisin perseeni koneelta pois.

Voisinpa sanoa, että miehen koulutus on toiminut parhaalla mahdollisella tavalla. :D

Ihana mies mulla. :heart:

Kuin ihana sun/teijän miehet on?? Nyt kehuja!!

No okei, mennään tämän aamun mukaan. Se on taas hiippaillut jätkän herättyä etten oo herännyt ja jättänyt mut nukkumaan. Tossa 10 jälkeen aukes makkarin ovi ja rupes kuuluu "missä äiti"-supattelua pojalle, tuli pallillisten hyökkäys herätyksenä. Sittenpä mie sain siinä fazerin joulukalenterin äljäkkeeltä, nami suklaata :D Nyt isä poikineen nukkuu ja mä odotan niden heräystä, niin lähdetään kuulemma johki avajaisiin shoppailee ennenku äljäke aikomansa mukaan tekee seikeittoa pariksi päiväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Jätä se sika.

Sillä on kuitenkin huono omatunto toisesta naisesta, muuten se vain lojuisi sohvalla ja antaisi sinun tehdä kaiken.

Tämä oli hyvä. Tuo toinen nainen nukkuukin mun miehen tyynyllä. Ukko reppanalla ei aina ole edes nukkumatilaa, kun toinen nainen käy poikittain mun ja mieheni väliin. Ja taisinpa olla minä joka toissa iltana olin kavereilleni kuskina, kun ukko kaitsi 4 lasta kotona ja kotiin kun tulin niin toinen toisesta naisesta nukkui mieheni päällä sohvalla., hyvä että huomasivat edes mun kotiin tuloa.

viitsikö.
Meidän iskä näytti samoja oireita isyyslomalla :) Mutta huomasin sitte kuitenkin että se kolmas viikko kotona alkoi olla jo tarpeeksi, on siis tottunu tekemään kovasti töitä eikä kotityöt tahtoneet riittää. kolme viikkoa heti vauvan syntymän jälkeen oli tosi hyvä, muttei yhtään enempää meille kiitos :D Jäin mielelläni yksin kotiin, kun meillä on vaan tää yksi vauva ja tääkin tosi helppo tapaus. Mies ylpeänä lähti tienaan elantoa pikku perheelleen.

Muistahan joskus yllättää se mies vastaavasti, itse parhaiten tiedät mistä hän pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja suklaasuukko:
Alkuperäinen kirjoittaja perkula:
no tuo ap:n kuvaama tilannehan on palstan mukaan esileikkiä parhaimmillaan. ettäs kehtaatte harrastaa silkkaa seksiä siellä ja vieläpä lasten nähden!! |O |O

hävetkää tosiaan :laugh: ja jos mun ukkoni ottaisit sinne oppiin ja kouluttaisit sen niin ei tarvii kadehtia??

Tänä iltana meinasin näyttää lisää pikku temppuja ukko kullalle kuinka naista hoidetaan.. joten pistä miehes tänne vain!!

Yhteistyössä