Omenahotellista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Thanks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Thanks

Vieras
Heippa!

Ollaan varaamassa huonetta Ompusta. Meitä on 6. Mietimme, ottaisimmeko yhden huoneen ja kotoa mukaan 2 ilmapatjaa (huoneessa 4 kiinteää sänkypaikkaa) jotta kaikki mahtuisimem samaan huoneeseen, vai pitääkö meidän ottaa 2 huonetta.

Ompun sivuilla sanotaan, että huoneessa saa majoittua max. 4 + 1 lapsi, joka on alle 6 v. Mietin tässä, että kuinkahan kirjaimellisesti tuo pitää ottaa? Miten ne valvoo, montako tyyppiä huoneessa on, vai valvooko? Säästettäis kivasti yli 60 ? jos selvittäis yhdellä huoneella. Tuntuis tuhlaukselta ottaa kaks huonetta kun pari vuodepaikkaa jää käyttämättä.

Onko kenelläkään kokemusta "ylimääräisten" yöpymisestä ja voiko siitä tulla jotain seuraamuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja fr:
Ei sinne välttämättä oikein mahdu niitä sun ilmapatjojas :whistle:

Niillä on varmaan siis eri kokoisia huoneita. Oon kerran vieraillu Omppu-huoneessa jossa oli lattiatilaa ihan reilusti. Pöytää sivuun siirtämällä ois helposti saanu vielä lisääkin tilaa.

tampereen ompun huoneet oli tilavia, sinne olis mahtunu useempiki patja lattialle, turun ompussa taas niin ahdas huone et hyvä kun mahduttiin (4 hlö).

eikai ne niitä mitenkään vahdi, kun eihän niissä oo mitään respaa tms. vaan ovikortilla mennään vain

Riippuu huoneesta, osaan mahtuu hyvinkin ainakin Tampereella mutta osa on taas ahtaampia. Useamman kerran olen yopynyt ompussa ja viela kertaakaan en ole henkilokuntaan tormannyt joten en usko etta kiinni jaisitte ;)

Alkuperäinen kirjoittaja täti:
tampereen ompun huoneet oli tilavia, sinne olis mahtunu useempiki patja lattialle, turun ompussa taas niin ahdas huone et hyvä kun mahduttiin (4 hlö).

eikai ne niitä mitenkään vahdi, kun eihän niissä oo mitään respaa tms. vaan ovikortilla mennään vain

Ei Tampereellakaan kaikki huoneet ole tilavia..

No mä olin kerran omppuhotellissa (helsingissä) jatkoilla, ja huoneeseen oli majoittautunut 8 poikaa. Ne eivät tosin kai olleet tulleet ensisijaisesti nukkumaan:)

Mutta ne sängyt on sen verran leveitä, että kyllä niissä kolmekin tyttöä nukkuu, jos tilaa ei ole kuin yhdelle ilmapatjalle. Omppuhotelleiden huoneita on montaa eri kokoa ja mallia, itse olen ollut ainakin kuudessa erilaisessa.

Ei sinne voi majoittua enempää kuin etukäteen sovittu.
Huoneet on neljälle tarkoitettuja. Itse en ainakaan toimisi sääntöjen vastaisesti mutta mä nyt olenkin kiltti ja tottelevainen.

Alkuperäinen kirjoittaja täti:

No shit sherlock. Siksi siellä on valvontakamerat.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Enkä uskaltaisi rikkoa "sääntöä".

Tätä mäkin mietin. Olen useimmiten aika tottelevainen kaikkien tällasten sääntöjen suhteen, muut ovat sitä mieltä että yksi huone, no problemo :) Mutta ehkä mäkin voisin olla kerrankin rebel, haha.

Sitä kun ei tiedä mahtuuko ne patjat sinne huoneeseen. Sitten nukutte kylki toisen kyljessä kiinni ja mietitte että oliko oikeasti se muutaman kympin säästö niin olennainen että sen takia kannattaa kärsiä koko yö.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitä kun ei tiedä mahtuuko ne patjat sinne huoneeseen. Sitten nukutte kylki toisen kyljessä kiinni ja mietitte että oliko oikeasti se muutaman kympin säästö niin olennainen että sen takia kannattaa kärsiä koko yö.

Tosi kiva ku vieressä sitte semmonen, joka piereskelee koko yön.

Yhteistyössä