OMG.. Raskaana?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ounei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ounei

Vieras
Mun poikakaveri kävi sisällä kerran ilman kortsua kun harrastettiin seksiä, minkä jälkeen laitettiin kumi ja mentiin loppuun asti. Nyt menkat pari päivää myöhässä, enhän voi olla raskaana? Tuosta lipsahduksesta noin pari viikkoa.

Miks muuten perhesuunnittelun kotisivuilla lukee että raskaaksi voi tulla kun miehen siittimen päässä on jo sillä ensimmäisellä yhdyntäkerrallakin niitä siittiöitä, kun menee sisään.Ne olisi kuulema ne "parhaimmat "ja vilkkaimmat ja perästä tulee vasta nää hitaammat Että siitä voi tulla raskaaksi..Eli että nyt ei ole kyse siis toisesta yhdynnästä peräkkäin vaan ekasta.

Pakko vissiin testi tehdä vaikka vkl.. Ei kyllä voi olla noin p*ska tuuri, oon vasta 19. Mites se keskeytetty sitten toimis? Yleensä on aina muistettu kortsu ihan 24/7..

Mulla on sellanen tilanne taas itelläni että menkat on tullu viime kuun 11 päivä, sitä edelliset joskus samoilla tienoilla ja sitä edelliset 26 päivä..ja nyt on siis menkat viikon myöhässä mutta testi ei näyttänyt mitään..tai noh..kait viivanpaikan mutta.. Testasinkohan liian aikasin, mitä mieltä ootte? Ja siis kävi niin et oli keskeytetty yhdyntä.

[QUOTE="jenna";24216722]Mulla on sellanen tilanne taas itelläni että menkat on tullu viime kuun 11 päivä, sitä edelliset joskus samoilla tienoilla ja sitä edelliset 26 päivä..ja nyt on siis menkat viikon myöhässä mutta testi ei näyttänyt mitään..tai noh..kait viivanpaikan mutta.. Testasinkohan liian aikasin, mitä mieltä ootte? Ja siis kävi niin et oli keskeytetty yhdyntä.[/QUOTE]

Mikä on viivanpaikka? En ole joutunut testailemaan ennen, aina on ollut säännölliset menkat (27-28 päivää, nyt 30).

Mikä on hyvä raskaustesti? Mulla on vähän kuumetta nyt, joten en nyt lähde apteekkiin mutta loppuviikosta varmaan ehtii viimeistään.

No kannattasko miettiä ennen ku siittimen laittaa vaginaan, että jos haluaa kersan, ni sitte ilman kumia, jossei, ni alusta asti kumi... Pienikin määrä spermaa tekee sinut raskaaksi, sperma säilyy viikosta pariin viikkoon sisälläsi... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24216849:
No kannattasko miettiä ennen ku siittimen laittaa vaginaan, että jos haluaa kersan, ni sitte ilman kumia, jossei, ni alusta asti kumi... Pienikin määrä spermaa tekee sinut raskaaksi, sperma säilyy viikosta pariin viikkoon sisälläsi... ;)

Ei nyt sentään pari viikkoa.

Pakko vissiin testi tehdä vaikka vkl.. Ei kyllä voi olla noin p*ska tuuri, oon vasta 19. Mites se keskeytetty sitten toimis? Yleensä on aina muistettu kortsu ihan 24/7..

Ei keskeytetty toimi, meillä sitä käytettiin ja raskaaksi pasahdin ihan yllättäen. Miehen mielestä siittiö pääsi livahtamaan navan kautta... :D Kortsu tai pillerit kehiin, jos ei halua raskaaksi tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24217006:
Ei se sperma ja munasolu kysele kertojen määrää, jos oikea aika on just sillä kertaa, niin se on erittäin mahdollista...

No haloo, kai tuo nyt tiedetään.

En vain ajatellut, että se YKSI KERTA SISÄLLÄ ts. yksi työntö puuhailun alkuvaiheessa vielä mitään merkkaisi..