Omista viesteistä sen verran,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
että ne kaikki näkee kyllä haulla, mutta kun klikkaat omaa nikkiäsi niin näet tämän päivän aikana tiettynä aikana tehdyt kirjoituksesi. Loput ovat historiaa. Ja hyvä niin, eikös? :saint:

Ei kyllä kaikkia tämänpäivän aikana kirjoitettuja näy kun 10 viimeistä. Ja haulla tulee kyllä tosi vanhojakin, muttei missään loogisessa järjestyksessä, vaan sikisn sokin uusia ja vanhoja, ja vain 200 :o

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Ei kyllä kaikkia tämänpäivän aikana kirjoitettuja näy kun 10 viimeistä. Ja haulla tulee kyllä tosi vanhojakin, muttei missään loogisessa järjestyksessä, vaan sikisn sokin uusia ja vanhoja, ja vain 200 :o

No sitä kymmentä viimeistä tarkoitinkin =) ne muut haulla tulleet ovat varmaankin vanhan palstan 'haamuja' vielä. Luulen, että nekin poistuvat jossakin vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

No sitä kymmentä viimeistä tarkoitinkin =) ne muut haulla tulleet ovat varmaankin vanhan palstan 'haamuja' vielä. Luulen, että nekin poistuvat jossakin vaiheessa.

No mix sil viisii? Sielt ois helppo nostaa joku tarpeellinen viesti, nyt joutuu kahlaamaan 100 sivua taaksepäin, plääääh.

No mix sil viisii? Sielt ois helppo nostaa joku tarpeellinen viesti, nyt joutuu kahlaamaan 100 sivua taaksepäin, plääääh.

No en tiedä, oikeesti. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mulle tärkein toiminto koko palstassa oli nimen omaan "omat viestit".

niin mullekkin! ja oikeesti jätkä kun laittaa oman nikin hakuun vaikka miten päin ne tulee ihan epäjärjestyksessä... mulle toi omat viestit on tärkeä siksi että voin vastailla mulle esitettyihin juttuihin myöhemmin, ettei tartte kahlata koko sivustoa läpi et mihin aihe on tippunu... lisäksi jos joku huhuilee niin haku ei näytä sitä |O

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

niin mullekkin! ja oikeesti jätkä kun laittaa oman nikin hakuun vaikka miten päin ne tulee ihan epäjärjestyksessä... mulle toi omat viestit on tärkeä siksi että voin vastailla mulle esitettyihin juttuihin myöhemmin, ettei tartte kahlata koko sivustoa läpi et mihin aihe on tippunu... lisäksi jos joku huhuilee niin haku ei näytä sitä |O

Minulla taitaa olla sitten erilailla nuo tsydeemit, kuin teillä. :ashamed: En tiedä, mutta minusta tämä palsta-elämäni ei kuole tähän uudistukseen lainkaan. :saint:

Siis, katoaako vanhan palstan viestit. Ja tulee sitten uusi omia viestejä toiminta. Vai ei ollenkaan enää samantyylistä? Eli siis tuleeko takaisin samassa muodossa se vanha ja tämä on kesken. Vaionko tämä valmis näin?

Pitäis varmaan pistää ylläpidolle jokin adressi, jotta sais edes sen toiminnon takaisin. Ei tuo profiilissa näkyvä ole yhtään hyvä, kun siinä on samasta ketjustakin vaikka kuinka monta. Ei hyvä.
Idea siinä vanhassa oli parempi, kun näki selvästi jos johonki oli vastattu, niin pystyi vastaamaan, jos joku oli vastannut omaan viestiin. Nyt ei pysty tähän.

Vai, nekö jotka käyvät harvemmin kun päivittäin, eivät ole yhtälailla oikeutettuja katselemaan vanhojen viestiensä vastauksia?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

Jos sitten menet mihin hyvänsä keskusteluun ja klikkaat sieltä nikkiäsi, saat profiilin ja ne uudet kirjoituksen. Aika hankalaa minusta. sitten pitää vielä mennä takaisin vanhaan keskusteluun ja katsoa, onko joku jatkanut kerjua vai onko se loppunut viestiisi. En tiedä onko hyvä vai huono juttu, että usein saan viimeisen sanan.

Mullekin tärkein toiminto oli just ne omat viestit !

Vitsi kun mä olin poiminut kaikkia hyviä niksejä, reseptejä ja hoitovinkkejä yms, ja nyt ne omat viestit on historiaa ! MIKSI MIKSI !?! Sinne katosivat bittitaivaaseen kaikki Y-viestit ja muut ! Mun mielestä epäreilua ja eikä kyseisestä asiasta varoitettu etukäteen että olisi voinut kopioida ne tärkeet jutut jonnekin, vaikka sähköpostiin.

Tää oli mun eka viesti tähän uudistuneeseen palstailuun. Kaipaan niitä entisiä sivuja edelleen...

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Jos nuo hakutulokset tulis aikajärjestyksellä, niin sitten niitä omia viestejä ei välttämättä tarvis.

aivan! ja hakutulos voisi näyttää sekä mihin on kirjoittanu sekä sen jos joku mainitsee nikin kirjoituksessa...

Alkuperäinen kirjoittaja Rosella-76:
Mullekin tärkein toiminto oli just ne omat viestit !

Vitsi kun mä olin poiminut kaikkia hyviä niksejä, reseptejä ja hoitovinkkejä yms, ja nyt ne omat viestit on historiaa ! MIKSI MIKSI !?! Sinne katosivat bittitaivaaseen kaikki Y-viestit ja muut ! Mun mielestä epäreilua ja eikä kyseisestä asiasta varoitettu etukäteen että olisi voinut kopioida ne tärkeet jutut jonnekin, vaikka sähköpostiin.
Tää oli mun eka viesti tähän uudistuneeseen palstailuun. Kaipaan niitä entisiä sivuja edelleen...

Peesi.... Tosiaan oltais voitu ilmottaa ystävällisesti, että palstaa korjaillaan... Täällä ei kyllä pahemmin taideta infota yhtään mistään. :/

että ne kaikki näkee kyllä haulla, mutta kun klikkaat omaa nikkiäsi niin näet tämän päivän aikana tiettynä aikana tehdyt kirjoituksesi. Loput ovat historiaa. Ja hyvä niin, eikös? :saint:

No, ei todellakaan ole hyvä. Palstan päivityksessä olisi ehkä kannattanut kuulla meitä käyttäjiäkin, mitä toivoisimme palstalla säilytettävän ja mitä emme tarvitse. Omien vanhojen viestien löytyminen oli minunkin mielestäni tämän palstan paras puoli. TODELLA ISO MIINUS tälle palstalle, ettei sitä toimintoa enää ole.
:(

...kaikkea ei voi saada. Tosin minä kritisoin kyllä sitä että tästä uudistuksesta olisi voitu informoida hieman etukäteen, jotta halukkaat olisivat ehtineet laittaa jemmaan niitä viestejään yms.

kyllä se toiminto OLI tärkeä. ja tärkeitä viestejä olikin siellä, mitä kaipailin mutta hirveestipä huvittaa selata 4000 ketjua erikseen... plus toi nyt on ihan persiistä että profiilissa näkyy samasta ketjusta joka ainoa kommentti, kun yksikin piisaisi.

ja jos haluaa oman profiilinsa näkyviin, pitää joko etsiä joku kommentti tai sitten kommentoida johonkin ketjuun ihan sen takia. entinen systeemi oli parempi.

no, ehkäpä tämä palsta jää sitten vähemmälle mielenkiinnolle kun ärsyttää. kerhot toimii hyvin ja ne voipi piisata mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
kyllä se toiminto OLI tärkeä. ja tärkeitä viestejä olikin siellä, mitä kaipailin mutta hirveestipä huvittaa selata 4000 ketjua erikseen... plus toi nyt on ihan persiistä että profiilissa näkyy samasta ketjusta joka ainoa kommentti, kun yksikin piisaisi.
Mää hyppään jälleen kerran sun kelkkaan. :whistle: B)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mää hyppään jälleen kerran sun kelkkaan. :whistle: B)

tänne mahtuu aina :saint:

ja jos haluaa oman profiilinsa näkyviin, pitää joko etsiä joku kommentti tai sitten kommentoida johonkin ketjuun ihan sen takia. entinen systeemi oli parempi.

no, ehkäpä tämä palsta jää sitten vähemmälle mielenkiinnolle kun ärsyttää. kerhot toimii hyvin ja ne voipi piisata mulle.

peesailen.. plääh taas..
:/

Yhteistyössä