Olen laihtunut kaiken kaikkiaan nyt 43 kiloa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jätetäänpä tällä kertaa kirjautumatta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Wautsiwau! Hieno suoritus :) Mun mielestä yhteiskunta vois palkita sut sitten aikanaan vatsanahan poistoleikkauksella, kun olet niin hienosti laihduttanut ja samalla ehkäissyt monen monta sairautta!

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Wautsiwau! Hieno suoritus :) Mun mielestä yhteiskunta vois palkita sut sitten aikanaan vatsanahan poistoleikkauksella, kun olet niin hienosti laihduttanut ja samalla ehkäissyt monen monta sairautta!

Kyllä mä uskon että sen vatsanahan vielä saakin julkisella hoidettua, mutta sitten reisien ja "allien" kanssa voi olla vähän toinen juttu. Tosin kyllähän ne sanoo että se nahka jatkaa sitä palautumistaan vielä vuosia mutta en näe mitenkään realistisena sitä, että ilman leikkausta nuo mihkään koskaan tuosta kutistuisivat.

Kiitokset muuten teille kaikille kehuista, lämmittää toki mieltä. :)

mitä sitten saa syödä, kun ei perunaa eikä pastaa ja riisiä?[/quote]

Kasviksia. Lanttua lohkoperunoiden tapaan, kukkakaalimuusia, kesäkurpitsalasagnea...
[/quote]

entä liha?tuntuu aika pahalta ettei perunaa,pastaa...entä leipä?

Alkuperäinen kirjoittaja mami:

mitä sitten saa syödä, kun ei perunaa eikä pastaa ja riisiä?

Kasviksia. Lanttua lohkoperunoiden tapaan, kukkakaalimuusia, kesäkurpitsalasagnea...
[/quote]

entä liha?tuntuu aika pahalta ettei perunaa,pastaa...entä leipä?[/quote]

Lihaa, kasviksia, vihanneksi, munia, juustoa ym. Ei leipää, mutta päällisiä kyllä! :D

Yhteistyössä