Omituiset julkkisparit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lilla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
haukniinTM_uu.jpg

Hyi tää on mun mielestä kamala pari... Tulee ihan semmonen olo että muijalla jäänyt joku isän huomion vajaus lapsena ja Sauli haluaa nuorta lihaa... En tykkää yhtään mut pääasia kai että ovat onnellisia mut silti vähän mietityttää...

[QUOTE="vieras";23037056]Minna Haapkylä ja HP Björkman, huonommin (ulkoisesti ) toisilleen sopivaa pariskuntaa saa hakea.
Vaikka HP ihanan symppis onkin :heart: :).[/QUOTE]

Samaa mäkin oon joskus katsonut, ja sit aikoinaan oli kans Anna Erikson ja Sipe Santapukki. Mut sekä Sipe että H-P vaikuttavat niin mukavilta että heidän kanssa ois varmasti helppo tulla toimeen. Onneksi siis kaikki eivät ole pinnallisia ja ajattele vain ulkoisia asioita.

[QUOTE="vieras";23037056]Minna Haapkylä ja HP Björkman, huonommin (ulkoisesti ) toisilleen sopivaa pariskuntaa saa hakea.
Vaikka HP ihanan symppis onkin :heart: :).[/QUOTE]

Mää oon joskus ajatellut samoin. Mutta mitä enempi oon herrasta lehtijuttuja lukenut ja tv-haastatteluja katsellut, niin sitä komeammaksi hän on mun silmissäni muuttunut. Todella sympaattisen oloinen mies ja minusta mukavannäköinenkin!

[QUOTE="vieras";23036058]Ellenin siskollakin on outo miesmaku. Eikös hän seukannut / seukkaa Ari Koivusen kanssa. Mä en tajua, mitä kukaan täysi-ikäinen nainen näkee Ari Koivusessa. Musta koko tyyppi näyttää siltä, että murrosikä jätti sen kokonaan väliin.[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="hih";23037142]Ketä sää tarkotat? Katri Helenaa ja sitä Jonne Aaronin (?) veljeäkö?

Vai BB-Saulia ja jenkkien Adam Lambertia?[/QUOTE]

jälkimmäisten oletetusta suhteesta en ole kuulutkaan. Joten:whistle:

Jussi Lampi ja Jippu oli ihma pari..Sillä Jipulla on aina ihan ihme äijiä ja aina paljon vanhempia.

Ja mä en ees halua kommentoida tota Katri-Helenaa ja nuorta heppua.Yök.Sori vaan :ashamed:

Yhteistyössä