Omituista toimintaa? (MUUMIMAAILMASTA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olimme lapsen kanssa muumimaailmassa.
Menimme porteista sisään n klo 17.10. Ehdimme kiertää puolet ja nähdä teatteri-esityksen kunnes kuulutus kuului; muumilaakso suljetaan.

Olin että :O. Kesäaika ja paras sesonki. Oletin ilman muuta, että Muumimaailma on klo 20 asti ainakin auki. Lapsi pettyi kun kierros jäi kesken.

Olenko täysi idiootti, kun odotin että lippuluukulla myymässä olleen naisen olis mielestäni pitänyt sanoa kun maksdettiin sisään, että kello on jo noin paljon, ja muumimaailma sulkeutuu tunnin päästä tai että jossain olis ollut isot plakaatit sulkeutumisajasta. Harmittaa kun alle tunnista maksettiin monta kymppiä :(.

Eli siis on täysin idiotismia olettaa, että rahastaja olisi maininnut, että oletteko huomanneet muumimaailman olevan enää alle tunnin auki. Haluatteko silti maksaa 69 euroa?

No olisin kyllä minäkin toivonut lipunmyyjän mainitsevan aukioloajasta, yleensä kun tuollaiset paikat ovat vähintään kahdeksaan auki. Useimpiin paikkoihin sitäpaitsi pääsee halvemmalla hinnalla viimeiseksi tunniksi.

[QUOTE="vieras";26643854]Eli siis on täysin idiotismia olettaa, että rahastaja olisi maininnut, että oletteko huomanneet muumimaailman olevan enää alle tunnin auki. Haluatteko silti maksaa 69 euroa?[/QUOTE]

No olisihan se ollut hyvää asiakaspalvelua huomauttaa asiasta, mutta ei lipunmyyjäkään välttämättä ole huomannut kellon olevan noin paljon. Enempi idioottimaista on olla varmistamatta itse vaikka siltä lipunmyyjältä että mihin asti mesta onkaan auki.

[QUOTE="vieras";26643894]No olisin kyllä minäkin toivonut lipunmyyjän mainitsevan aukioloajasta, yleensä kun tuollaiset paikat ovat vähintään kahdeksaan auki. Useimpiin paikkoihin sitäpaitsi pääsee halvemmalla hinnalla viimeiseksi tunniksi.[/QUOTE]

No nimenomaan tätä tarkoitan. Myönnän olleeni idiootti, typerys, vajaaälyinen ja täydellinen imbesilli kun lähdimme vähän kuin hetken mielijohteesta muumimaailmaan ja OLETIN sen olevan parhaaseen sesonkiaikaan kesällä ainakin johonkin kahdeksaan auki. OLETIN vaan, että lippuluukulla oltaisiin päästetty puoleen hintaan ja sanottu, että tää paikka on enää vajaan tunnin auki.

Jos itse menisin illalla seitsemältä huvipuistoon, niin voit olla varma että portilla sen sulkemisajan tarkistaisin, eihän se puisto kovin kauaa enää voi olla auki noin myöhään!

[QUOTE="vieras";26643935]Jos itse menisin illalla seitsemältä huvipuistoon, niin voit olla varma että portilla sen sulkemisajan tarkistaisin, eihän se puisto kovin kauaa enää voi olla auki noin myöhään![/QUOTE]

Jaa.

Me mentiin kymmentä yli viisi.

[QUOTE="vieras";26643908]Olettavatko lipunmyyjätkin että joku lapsiperhe maksaa vapaaehtoisesti alle tunnista täyden lipun hinnan?[/QUOTE]

No hei, ne lipunmyyjät on pääasiassa sellaisia 18-kesäisiä nuoria, jotka ei välttämättä ajattele moisia asioita. Eikä heidän välttämättä kuulukaan; heidän työnsä on myydä niitä lippuja. Toki asiasta olisi voinut mainita, mutta mielestäni ne aukioloajat on selvästi nähtävissä vaikka missä, on typerää olettaa sen sijaan että oikeasti katsoisi mihin asti paikka on auki.

[QUOTE="vieras";26643935]Jos itse menisin illalla seitsemältä huvipuistoon, niin voit olla varma että portilla sen sulkemisajan tarkistaisin, eihän se puisto kovin kauaa enää voi olla auki noin myöhään![/QUOTE]

Kyllä minäkin jos menisin iltaseitsemältä, mutta eikös ap mennyt viideltä? En kyllä minäkään tarkistaisi silloin, kun kuvittelisin, että heinäkuussa ehtisi vielä töidenkin jälkeen.

Yhteistyössä