C chef Aktiivinen jäsen 16.02.2005 47 399 16 38 28.04.2010 #1 Eli mun pitäis saada liimattua nahkaa nahkaan. Onnistuuko erikeepperillä? Ja sitten mun pitäis saada sellaisesta ohuesta kankaasta jäykkää...siis sellanen kangas, mitä käytetään esim. sänkyverhona vai miksiköhän sitä kutsutaan :/
Eli mun pitäis saada liimattua nahkaa nahkaan. Onnistuuko erikeepperillä? Ja sitten mun pitäis saada sellaisesta ohuesta kankaasta jäykkää...siis sellanen kangas, mitä käytetään esim. sänkyverhona vai miksiköhän sitä kutsutaan :/
Aamuäree Aktiivinen jäsen 10.04.2007 48 565 16 38 Etelä-Pohjanmaa 28.04.2010 #2 Jos askartelet niin erikeeper käy hyvin. Siis nahan liimaukseen. Jos paikkaat jotain nahkavaatetta tms, niin oikea liima on maitoliima. Mitä sä siitä kankaasta? Vedellä jatkettu erikeeper oletettavasti kävis siihenkin tarkoitukseen.
Jos askartelet niin erikeeper käy hyvin. Siis nahan liimaukseen. Jos paikkaat jotain nahkavaatetta tms, niin oikea liima on maitoliima. Mitä sä siitä kankaasta? Vedellä jatkettu erikeeper oletettavasti kävis siihenkin tarkoitukseen.
BootyPeppi Tunnettu jäsen 08.02.2010 35 043 535 113 www.villananna.blogspot.com 28.04.2010 #3 Aamuärettä peesailen, jos tosiaan korjaat niin keepperi tekee oikealle puolelle sellaisia tahroja. kovia köntsiä....
Aamuärettä peesailen, jos tosiaan korjaat niin keepperi tekee oikealle puolelle sellaisia tahroja. kovia köntsiä....