On aivan ERI ASIA, onko lapsi kotona vai hoidossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä olen samaa mieltä ap:n kanssa. Mä väitän, että ne, jotka pistää lapsensa hoitoon 9 kk ikäisenä versus niihin, jotka on kotona sen ekan 3 vuotta, eivät ymmärrä toistensa arkea.

Juu onhan se eri asia juu :)

Ja totta se on, että kaikilla ei ole mahdollisuutta hoitaa kotona, jos joskus on ajatellut ottaa ison lainan tms. Valintoja, valintoja.

Mä hoidan lapseni kotona ainakin siihen 3v asti, mies tienaa vain 1100e/kk käteen, mutta kituuttamalla tässä mennään. Ja lainoja ei ole, paitsi pieni autolaina.

koska minulla on kokemusta molemmista. Esikoisen vein hoitoon vajaa parivuotiaana ja ihan masensi se yhteisen ajan vähyys :( Nyt kuopuksen kanssa kotona ja vielä pitkään kun olen raskaana. On tämä niin erilaista. Ihan kuin oppisi tuntemaan tämän kuopuksen paljon paremmin kuin esikoisen ikänä! Rankkaa on välillä, mutta mulle olis henkisesti rankempaa jaksaa taas sitä oravanpyörää: herätys, päiväkotiin, töihin, kotiin, ruokaa, iltatoimet ja taas nukkumaan, että jaksaa tuota taas seuraavana päivänä. Se aika, minkä kanssa lapsen kanssa voi viettää, jos on töissä , on todella liian lyhyt :( Lapsuus kestää vain hetken.

Yhteistyössä