on meillä ainakin luottamus kohdillaan suhteessa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
mies jättää ihan huoletta facebookin ja sähköpostinsa auki kun se lähtee koneelta pois, mä tiedän sen salasanat niin nettipankkiin kuin muihinkin.. ja mä en tee näillä tiedoilla yhtään mitään :D
jos sillä on facebook auki (tiedän että sillä on paljon naisia kavereina) niin mä vaan kirjaan sen ulos, samoin kuin sähköpostin ym.

mutta sitten taas se itse siirsi tililtään ison summan rahaa meidän yhteiselle tilille koska halusi että mä voin luottaa siihen ettei se käytä niitä.. (mä en siis ollut maininnut sanallakaan asiasta)
rahat on siis yhteisiä enkä ole koskaan sanonut sille ettenkö luota sen rahankäyttöön. sillä itsellään ei ole käyttöoikeutta siihen yhteiseen tiliin (pankin moka jota mies ei ole jaksanut/viitsinyt korjata)

[QUOTE="Kenguru";22501561]Ja tämän kerroit koska...?[/QUOTE]

ihan vain huvikseni, olen vain tyytyväinen tilanteesta ja samalla se on kieroutuneella tavalla hassua kun mies tekee sen asioiden urkkimisen niin helpoksi ja mä en edes tee asialle mitään..

tiedän, hölmö aloitus jälleen kerran..
mä itse en luota kehenkään niin paljon että antaisin käyttäjätunnuksia/salasanoja muille.. edes miehelle ellei ole ihan pakko.. en jätä mitään noita auki ikinä missään. mutta mulle voi huoleti antaa noita tietoja koska en käytä niitä. mies siis selkeästi luottaa muhun kun se noi tiedot antaa ja sivut auki jättää,

[QUOTE="Neith";22501576]ihan vain huvikseni, olen vain tyytyväinen tilanteesta ja samalla se on kieroutuneella tavalla hassua kun mies tekee sen asioiden urkkimisen niin helpoksi ja mä en edes tee asialle mitään..[/QUOTE]

O.K. En tiedä minkälaisissa suhteissa olet ennen ollut, mutta kyllä yksi suhteen perusta on ihan tuo luottamus. Ehkä aiemmat kokemuksesi ovat päinvastaisia, kun tuo hämmästyksesi on noin suurta. Mielestäni myös toisen ihmisen kunnioitus on yksi edellytys terveelle suhteelle, joten olisi vähän sama, kun joku hehkuttaisi, että wow, mieheni on niiin ihana kun ei lyö minua. Mielestäni ovat siis perus edellytyksiä terveelle suhteelle, mutta kiva kun osaat arvostaa.

[QUOTE="Neith";22501658]tiedän, hölmö aloitus jälleen kerran..
mä itse en luota kehenkään niin paljon että antaisin käyttäjätunnuksia/salasanoja muille.. edes miehelle ellei ole ihan pakko.. en jätä mitään noita auki ikinä missään. mutta mulle voi huoleti antaa noita tietoja koska en käytä niitä. mies siis selkeästi luottaa muhun kun se noi tiedot antaa ja sivut auki jättää,[/QUOTE]

Vastailinkin tuolla jo pariin kertaan, mutta älä nyt pahastu näistä viesteistä. Nämä ovat vaan niin päivän selviä asioita monille, eikä onneksi moni suostu sutheeseen jos ei perus asiat ole kunnossa. Kuten siis aiemmin sanoin, kiva että osaat arvostaa miehesi rehellisyyttä, ja kiva että on rehellinen.
Kaikkea hyvää teille:)

[QUOTE="Kenguru";22501670]O.K. En tiedä minkälaisissa suhteissa olet ennen ollut, mutta kyllä yksi suhteen perusta on ihan tuo luottamus. Ehkä aiemmat kokemuksesi ovat päinvastaisia, kun tuo hämmästyksesi on noin suurta. Mielestäni myös toisen ihmisen kunnioitus on yksi edellytys terveelle suhteelle, joten olisi vähän sama, kun joku hehkuttaisi, että wow, mieheni on niiin ihana kun ei lyö minua. Mielestäni ovat siis perus edellytyksiä terveelle suhteelle, mutta kiva kun osaat arvostaa.[/QUOTE]

huoh, nää mun selitykset ei nyt onnistu ollenkaan.
siis mä pidän juurikin normaalina sitä että toiseen luotetaan suhteessa (en toki pidä olettamuksena sitä että salasanat jätetään toiselle jne) ja pidän myöskin normaalina sitä että toinen ei urki noita juttuja...
mutta tiedostan myöskin että hyvin useassa suhteessa tilanne ei ole sellainen, ja juuri siitä syystä olen tyytyväinen meidän omaan tilanteeseen.
ja kun yleensä aina kritisoidaan kun en mitään positiivista kirjoita niin nyt taas näkee sen että miksi en..

[QUOTE="Kenguru";22501694]Vastailinkin tuolla jo pariin kertaan, mutta älä nyt pahastu näistä viesteistä. Nämä ovat vaan niin päivän selviä asioita monille, eikä onneksi moni suostu sutheeseen jos ei perus asiat ole kunnossa. Kuten siis aiemmin sanoin, kiva että osaat arvostaa miehesi rehellisyyttä, ja kiva että on rehellinen.
Kaikkea hyvää teille:)[/QUOTE]

:)

mistäs tiedät montako facebook/sähköposti/yms tiliä miehelläsi on käytössä salaa sinulta? Kakkoskännykkä esim töissä jolla viestittelee salaiset juttunsa. Älähän oo liian sinisilmäinen. liika "avoimuus" on yksi petollisuuden merkki.

[QUOTE="heidi";22501784]mistäs tiedät montako facebook/sähköposti/yms tiliä miehelläsi on käytössä salaa sinulta? Kakkoskännykkä esim töissä jolla viestittelee salaiset juttunsa. Älähän oo liian sinisilmäinen. liika "avoimuus" on yksi petollisuuden merkki.[/QUOTE]

no sen tiedän ettei sillä ole salakännykkää (töissä kun on yhteiset puhelimet ja kotona kyllä tiedän mitä kaikkea täällä on)
salatileistä en voikkaan tietää, mutta eipä se koskaan tietokoneella mitään salaista puuhaa, eikä sillä ole kyllä tarvetta salatileihin kun se voisi ihan hyvin hoitaa ne jutut sen nykyiseltä fb tilitä ilman että mä sitä tietäisin..
eikä sillä kyllä ole aikaa/mahdollisuutta mihinkään sivusuhteisiin ilman että mä sen huomaisin :D
ja jos sillä nyt kaikesta huolimatta onkin jotain peliä jonkun kanssa niin peittää sitten niin hyvin toimintansa ettei mulla ole mitään syytä epäillä sitä :)

Yhteistyössä